کد خبر : 28878
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی حذفی با چه نفراتی بازی می کند؟

پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی حذفی با چه نفراتی بازی می کند؟
پرسپولیس تهران در حساسترین بازی خود مقابل هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران با چه نفراتی بازی خواهد کرد؟ بازیکنانی که احتمالا پرسپولیس تهران زیر نظر گل محمدی مقابل هوادار به کار خواهد بست؛

پرسپولیس تهران در حساسترین بازی خود مقابل هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران با چه نفراتی بازی خواهد کرد؟ بازیکنانی که احتمالا پرسپولیس تهران زیر نظر گل محمدی مقابل هوادار به کار خواهد بست.

لیست بازیکنانی که در ترکیب پرسپولیس به احتمال زیاد مقابل هوادار قرار بگیرند. البته احتمال این که گل محمدی در آرایش ترکیب تیم خود تغییراتی نیز داشته باشد وجود دارد. با این وجود این ترکیب برای قرارگیری در مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی محتمل به نظر می رسد.

اسامی احتمالی بازیکنان پرسپولیس مقابل هوادار

بیرانوند به مانند دیدارهای گذشته در درون دروازه قرار خواهد گرفت. گولسیانی، پورعلی گنجی، اسماعیلی فر و نعمتی 4 خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

علاوه بر این ها میلاد سرلک، رفیعی، صادقی، امیری، آلکثیر، ترابی و اسماعیلی فر نیز جزو گزینه های محتملی باشند که گل محمدی آنها را برای دیدار با هوادار وارد زمین می تواند بکند.

پرسپولیس تهران

بازیکنانی که در بازی های اخیر پرسپولیس نیز در ترکیب اولیه بیشتر قرار گرفته اند.

رمز موفقیت پرسپولیس مقابل هوادار می تواند موقعیت شناسی این بازیکنان و همچنین کلین شیت بیرانوند به مانند بازی های اخیر با عملکرد خوب خط دفاعی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها