کد خبر : 19694
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

آسیب دیدگی ژسوس چیست؟/ زمان بازگشت به میادین

آسیب دیدگی ژسوس چیست؟/ زمان بازگشت به میادین
گابریل ژسوس کی می تواند به میادین باز گردد و آیا به زودی می توان او را در لباس آرسنال دید یا زمان زیادی طول خواهد کشید؟؛

گابریل ژسوس مهاجم آرسنال و تیم ملی برزیل کی به میادین باز می گردد؟ زمان بهبود مصدومیت ژسوس و بازگشت این ستاره برزیلی به میدان فوتبال و بازی در آرسنال کی می تواند باشد.

ستاره مهاجم برزیلی ها در جام جهانی دچار مصدومیت شد. در رقابتهای جام جهانی و در مرحله گروهی تیم ملی برزیل در شرایطی که مقابل کامرون در دیداری که تشریفاتی بود و صعود آنها قطعی شده بود دچار مصدومیت شد. مصدومیت شدیدی که منجر به آسیب دیدگی او از ناحیه رباط داخلی شد.

با بررسی های اولیه کادر پزشکی برزیل در قطر مشخص شد که وی قطعا جام جهانی را از دست خواهد داد. بنابراین بلافاصله وی به انگلیس رفت تا جراحی خود را در آنجا انجام دهد.

از اکنون نمی توان زمان بازگشت برای ژسوس تعیین کرد.  بایستی بعد از طی شدن مراحل درمانی و تشخیص پزشکان برای جراحی زمان بازگشت مشخص گردد. اما در موقعیتهای مشابه و بازیکنانی که در این وضعیت مصدوم می شوند بازگشت به میادین چندین ماه طول می کشد.

مصدومیت

مصدوم شدن گابریل ژسوس در تیم ملی برزیل

با این اوصاف و بعد مصدوم شدن گابریل ژسوس در برزیل به نظر می رسد که آرسنال از هم اکنون به دنبال خرید مهاجم دیگری باشد تا در ادامه لیگ بتواند مهاجم طراز اول دیگری را همراه خودش داشته باشد.

ژسوس زمانی که به منچسترسیتی با رقم 45 میلیون پوند آمد در فوتبال انگلیس شناخته شد. وی در فصلی که در سیتی بازی می کرد در 9 بازی اول خود موفق به زدن 5 گل شد تا آمار خیره کننده ای ثبت کند. شاگردان میکل آرتتا در آرسنال در این فصل مطمئنا با چالش جدیدی در نبود ژسوس مواجه خواهند بود و مطمئنا آنها در پی خرید بازیکن دیگری خواهند بود.

تیته سرمربی برزیل نیز هر گونه نقش خود در مصدومیت ژسوس را رد کرد. وی گفت ازدروع گفتن و نفرت پراکنی دست بردارید و آن را متوقف نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حرف نا امید کننده آرتتا در خصوص بازگشت ژسوس به میادین | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ژسوس بازیکن مورد […]