کد خبر : 17394
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

اعتراف گابریل ژسوس به افت در آرسنال/ به زودی بهتر می شوم

اعتراف گابریل ژسوس به افت در آرسنال/ به زودی بهتر می شوم
ستاره برزیلی گابریل ژسوس به افت در آرسنال و بازی های لیگ اعتراف کرد.؛

گابریل ژسوس ستاره برزیلی تیم آرسنال به افت خود در این تیم اعتراف کرد. گابریل ژسوس اعلام کرد از پایین آمدن کیفیت بازیش در آرسنال اعتراف می کند.

به گفته گابریل ژسوس نمی داند چرا که بازی های اخیر برای آرسنال نتوانسته گلزنی کند. چنانچه به این موضوع پی ببرم حتما علت آن را خواهم گفت.

گابریل ژسوس تأکید کرد: تنها اقدامی که می تواند بکند این است که به تلاش و مبارزه کردن ادامه دهد. ژسوس اعلام داشت من در آرسنال هستم تا گلزنی کنم و به اتفاقات پیرامونی نیز توجه دارم.

او در خصوص تساوی مقابل ساوتهمپتون نیز گفت همه ما ناراحت بودیم و این موضوع در رختنکن نیز ادامه داشت چرا که می دانستیم می توان در آن بازی پیروز شد. موقعیت های زیادی داشتیم و خود را نیز در این تساوی مقصر می دانم. چرا که یک یا دو گل در این بازی می توانستم به ثمر برسانم.

اعتراف گابریل ژسوس به افت در آرسنال/ به زودی بهتر می شوم

آرسنال تساوی بدموقعی مقابل ساوتهمپتون داشت. با این نتیجه چنانچه سیتی بتواند بازی پیش روی خود را ببرد به دلیل تفاضل گل بهتر از شانس قرار گرفتن در صدر جدول برخوردار است. اختلاف امتیاز معناداری با آرسنال و سیتی وجود داشت اما بازی های بد آرسنال در هفته های اخیر باعث شد تا سیتی خودش را به آرسنالی ها برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آسیب دیدگی ژسوس چیست؟/ زمان بازگشت به میادین | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ژسوس مهاجم آرسنال و […]