کد خبر : 16395
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۰۲

دو نیمه متفاوت از ملوان و پرسپولیس/ لوکادیا ناجی شد

دو نیمه متفاوت از ملوان و پرسپولیس/ لوکادیا ناجی شد
در شرایطی که ملوانی ها بازی پایاپای و خوبی از خود نشان داده بودند اما در نهایت با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خوردند.؛

یورگن لوکادیا بار دیگر برای پرسپولیس ناجی شد. او توانست تنها گل مسابقه و تیم خود را بزند. با گل برتری لوکادیا پرسپولیس توانست به 3 امتیاز ارزشمند بازی خارج از خانه مقابل ملوان در بندر انزلی دست یابد.

تنها گل دیدار را یورگن لوکادیا با پاس گل زیبای دانیال اسماعیلی فر به ثمر رساند. این بازی در شرایطی با برتری پرسپولیسی ها به اتمام رسد که ملوان به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای نبود.

ملوانی ها که در قعر جدول لیگ برتر قرار دارند، به خوبی توانستند مقابل پرسپولیس بازی کنند. آنها چندین موقعیت گلزنی نیز داشتند که با بدشانسی از دست رفت.

نیمه اول نیز ملوانی ها موقعیت های به مراتب بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتند. هر چند با شروع نیمه دوم داستان تغییر کرد و این پرسپولیس بود که بیشتر حملات سخت مقابل حریف انجام می داد. با پیروزی به دست آمده برای پرسپولیس آنها به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند.

این دیدار یک موقعیت حساس و تک به تک برای مهاجم ملوان نیز داشت. صحنه ای که به سرنگونی او مقابل بیرانوند ختم شد. ملوانی ها در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور مسابقه هم اعتقاد با تیم میزبان نبود. مازیار زارع سرمربی ملوان نیز به دلیل اعتراض به قاضی مسابقه اخراج شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها