کد خبر : 315
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

کندترین حیوان جهان چیست + یادآوری اصل مهم روانشناسی

کندترین حیوان جهان چیست + یادآوری اصل مهم روانشناسی

در خصوص کندترین جانور جهان داستانهای زیادی حتما شنیده اید. آرام ترین حیوان دنیا و کندترینش در کتابهای داستان و قصه های کودکانه مرتب در گوش ما خوانده شده و گفته شده است. جانداری که با تماما ابهت و زیباییش یک اصل مهم روانشناسی را هم به ما یادآوری می کند. وقتی که از لاک

در خصوص کندترین جانور جهان داستانهای زیادی حتما شنیده اید. آرام ترین حیوان دنیا و کندترینش در کتابهای داستان و قصه های کودکانه مرتب در گوش ما خوانده شده و گفته شده است. جانداری که با تماما ابهت و زیباییش یک اصل مهم روانشناسی را هم به ما یادآوری می کند.

وقتی که از لاک پشتها صحبت می کنیم یاد تنبلترین و کندترین و کم توان ترین و سنگین ترین حیوان جهان می افتیم اما آیا می دانستید لاک پشت وقتی که خود را به آب رسانده و وارد دریا یا رودخانه می شود به مثابه یک پرنده می شود؟

بدین منظور روانشنان بزرگ جهان نیز یک اصل بسیار مهم و ضروری در خصوص همین لاک پشتهای سنگین و کند بر زبان می آورند. آنها می گویند تمامی چیزها در دست خود تو است. باید خودت را عوض کنی تا بتوانی جهانت را هم عوض کنی.

آلبر کامو جمله بسیار شگرف و جالبی در خصوص یک اصل روانشناسی در خصوص لاک پشتها می گوید و آن اینکه : لاک پشت در آب تبدیل به پرنده می شود.

بلی. کاملا درست است، همان لاک پشتی که به کند بودن و تنبل بودن مشهور است وقتی که اصل خود رافراموش نکرده و خود را فراموش و تغییر نمی دهد وقتی به اقیانوس پای می گذارد، تبدیل به پرنده می شود. بدین منظور شایسته است انسان در دنیای خودش باشد تا بتواند جهانش را بیابد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازیکنان یونایتد باید روحیه جنگیدن داشته باشند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بود. اصول مهم روانشناسی تاکید شده […]

trackback
برقراری ارتباط دوستانه و رفاقت جالب سرمربی پرتغالی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ایجاد رابطه خوب روانشناسی با شاگردان توسط […]