کد خبر : 20980
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

دو امتیاز از چنگال ربیعی و مس مقابل ملوان پرید

دو امتیاز از چنگال ربیعی و مس مقابل ملوان پرید
مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.؛

دو امتیاز ارزشمند بازی خانگی برای مس رفسنجان و محمد ربیعی در دیدار با ملوان بندرانزلی از دست رفت. مس رفسنجان در شرایطی که از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بود از شرایط برتری و گرفتن امتیاز کامل مسابقه برخوردار بود هر چند این اتفاق در نهایت رقم نخورد.

نماینده شایسته کرمان با وجود ایجاد موقعیت هایی در نهایت مقابل دفاع منظم و خوب شاگردان مازیار زارع به تساوی بدون گل دست یافت. ملوان که در هفته قبل نیز در مقابل سپاهان اصفهان موفق به گرفتن امتیاز شده بود مقابل یک تیم خوب و یکدست دیگر نیز امتیاز گرفت.

در این مسابقه ربیعی هر چه در چنته داشت رو کرد. او از دقیقه 68 به بعد به بازیکنانی تازه نفس نظیر محمد مهدی محبی، امید لطیفی، مهرداد رضایی، و گادوین منشا میدان داد. هر چند این تلاش ها منجر به گشودن دروازه ملوان نشد. اتفاقی که به قیمت از دست دادن دو امتیاز خانگی برای ربیعی و مس رفسنجان تمام شد. ملوان نیز در این مسابقه نشان داد که شایسته کسب امتیاز است. با چنین روندی شاگردان مازیار زارع در ادامه رقابتها می توانند نتایج بهتری نیز کسب کنند.

مس رفسنجان در صورت برتری در این دیدار به مانند فصل پیش می توانست خود را از مدهیان اصلی کسب سهمیه لیگ باشگاه های آسیا معرفی کند. البته آنها از این فرصت همچنان برخوردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دیدار پرگل ملوان با نفت در وقت اضافه قانونی برنده خود را شناخت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دو تیم ملوان انزلی و نفت مسجد […]