کد خبر : 10208
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۴۳

آنالیز فنی درست عامل پیروزی ایران بر آرژانتین

آنالیز فنی درست عامل پیروزی ایران بر آرژانتین

خبر مارال نیوز؛ از نکات قابل توجه در پیروزی اخیر والیبال ایران مقابل آرژانتین در رقابتهای چهارجانبه تشریفاتی واگنر؛ می توان به آنالیز و بررسی های فنی لازم و صحیح اشاره کرد تا در نهایت منتج به پیروزی مهم برای ایران و دست خالی برنگشتن از جام واگنر حداقل با کسب یک پیروزی و جلوگیری

خبر مارال نیوز؛ از نکات قابل توجه در پیروزی اخیر والیبال ایران مقابل آرژانتین در رقابتهای چهارجانبه تشریفاتی واگنر؛ می توان به آنالیز و بررسی های فنی لازم و صحیح اشاره کرد تا در نهایت منتج به پیروزی مهم برای ایران و دست خالی برنگشتن از جام واگنر حداقل با کسب یک پیروزی و جلوگیری از آبروریزی بود.

تیم ملی والیبال ایران که البته با ترکیب بازیکنان جوان و باسابقه خود پای به شهر کراکوف لهستان و جام چهارجانبه واگنر گذاشته بود؛ بعد از دو شکست در نهایت مقابل آرژانتین با نتیجه سه بر دو در یک بازی حیثیتی پیروز شد.

صابر کاظمی نیز در این دوره از مسابقات ارزشمندترین و پر امتیازآورترین بازیکن بوده و در دو بازی ایران نیز لقب بیشترین امتیاز آورنده را از آن خود کرد.

کاظمی در مصاحبه ای بعد از پیروزی مقابل آرژانتین اعلام کرده کادر فنی آنالیز درستی ارائه داده بودند و بر اساس این بررسی و آنالیز توانستیم بر آرژانتین غلبه کنیم.

وی همچنین بر با تجربه تر شدن تیم ملی با شرکت در این مسابقات تاکید کرد و گفت امیدواریم بتوانیم در رقابتهای پیش روی جهانی موفقتر عمل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها