کد خبر : 2076
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

آیا دختر نوجوان ایرانی به کشور خارجی پناهنده شده است

آیا دختر نوجوان ایرانی به کشور خارجی پناهنده شده است

آیا یکتا جمالی به کشور خارجی و اروپایی پناهنده شده است؟ علت برنگشتن و نیامدن یکتا جمالی به ایران چه بود. یکتا جمالی چرا به ایران برنگشت. آیا دختر نوجوان ایرانی به کشور خارجی پناهنده شده است؟ برنگشتن همراه با تیم یکتا جمالی وزنه بردار موفق تیم ملی به ایران باعث نگرانی هایی شده و

آیا یکتا جمالی به کشور خارجی و اروپایی پناهنده شده است؟ علت برنگشتن و نیامدن یکتا جمالی به ایران چه بود. یکتا جمالی چرا به ایران برنگشت.

آیا دختر نوجوان ایرانی به کشور خارجی پناهنده شده است؟

برنگشتن همراه با تیم یکتا جمالی وزنه بردار موفق تیم ملی به ایران باعث نگرانی هایی شده و در این خصوص شایعه و خبرهایی در خصوص احتمال برنگشتن وی به ایران شنیده می شود.

هنوز مشخص نیست که آیا یکتا جمالی وزنه بردار دختر نوجوان موفق ایرانی پناهنده کشور خارجی شده و یا اینکه مشکل خاص دیگری برایشان پیش آمده است.

هنوز هیچ گفتگو و خبر مهمی در این خصوص از سوی یکتا جمالی یا خانواده وی اعلام نشده است و گمانه زنی ها و اخبار پیرامونی در این خصوص تنها در حد حدس و غیررسمی است.

برنگشتن یکتا جمالی دختر وزنه بردار به ایران

برنگشتن یکتا جمالی دختر وزنه بردار به ایران

با این اوصاف تنها خبر رسمی تا بدین لحظه این بوده که بائب رئیس زنان فدراسیون وزنه‌برداری در گفتگویی که با خبرنگار ایرنا داشته اعلام کرده که:

[quote]«نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما رییس فدراسیون وزنه برداری در کشور یونان است تا بتواند یکتا جمالی را به ایران برگرداند. البته رایزنی‌هایی با خانواده یکتاجمالی شده است تا بتوانیم او را به ایران برگردانیم»[/quote]

یکتا جمالی دختر وزنه برداری ایرانی چرا به ایران برنگشت

یکتا جمالی دختر وزنه بردار ایرانی

پیش از این مطلبی در خصوص درخشش فوق العاده دختر شایسته وزنه بردار ایرانی در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در سایت درج شده بود که می توانید ان را نیز مطالعه کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها