کد خبر : 22075
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

آیا فرهاد مجیدی گزینه استقلال برای جانشینی ساپینتو است؟

آیا فرهاد مجیدی گزینه استقلال برای جانشینی ساپینتو است؟
از فرهاد مجیدی به عنوان گزینه استقلال برای جانشینی ساپینتو یاد می شود اما آیا این موضوع صحت دارد؟؛

فاصله گرفتن استقلال از صدر جدول شایعه برکناری ساپینتو و جانشینی فرهاد مجیدی را در رسانه ها به پا کرده است. آیا فرهاد مجیدی گزینه استقلال بوده و در فصل 1401/1402 سرمربی استقلال خواهد شد؟ آیا باشگاه اتحاد کلبا موافق جدایی مجیدی برای رفتن به استقلال است؟

این ها سوالاتی است که در ذهن هواداران نیز است. مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی که او در سفری که به امارات خواهد داشت با مجیدی نیز مذاکره می کند اعلام کرد به هیچ عنوان چنین تمایلی ندارد. فرهاد مجیدی اکنون درلیگ برتر امارات حاضر بوده و بایستی ما نیز پشتیبانی کنیم که وی در آن تیم نیز به موفقیت برسد.

علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده و تداوم حمایت هیئت مدیره از ساپینتو

فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص ساپینتو نیز اعلام کرد همگان در حال حمایت از این سرمربی هستیم. مطمئنا یک دیدار ملاک نخواهد بود. به امید خدا بازیکنان تیم جبران خواهند کرد و بازی های مناسبی را از خود نشان خواهند داد.

فتح الله زاده در بخش دیگری از صحبتهایش اعلام کرد که با یک دیدار نباید تصمیم گرفته و به سرمربی فشار آورد. امروز در نشست و جلسه ای که داشتیم اتحادمان بیشتر شد تا از بازیکن ها و کادر فنی حمایت لازم را داشته باشیم. به امید خدا درروز پنجشنبه بتوانیم شرایط را جبران نماییم.

استقلال تهران در وز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی باید پذیرای تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشد. دیداری که حکم مرگ و زندگی برای دو تیم خوب باشگاهی کشورمان دارد و هیچ یک از تیمها فرصت اشتباه نخواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها