کد خبر : 17025
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

آیا نوراللهی می تواند به جام جهانی برسد؟

آیا نوراللهی می تواند به جام جهانی برسد؟
آیا نوراللهی می تواند به جام جهانی برسد؟ مصدومیتی که برای نوراللهی در لیگ قطر پیش آمد چگونه است؟؛

وضعیت مصدومیت احمد نوراللهی چه شد؟ آیا این بازیکن می تواند به جام جهانی برسد؟ روز گذشته مصدومیت و صحنه برخورد شدیدی بین نوراللهی و مدافع العین رخ داد.

احمد نوراللهی که در ترکیب شباب الاهلی به عنوان بازیکن ثابت حضور داشت در دقیقه 80 لیگ ستارگان قطر دچار مصدومیت شدیدی شد. اتفاقی که بلافاصله با تعویض او نیز همراه گردید.

لحظه مصدومیت شدید نوراللهی با مدافع حریف در تصاویر تلویزیونی نیز به گونه ای بود که احتمال عدم حضور او در جام جهانی و خانه نشین شدنش وجود داشت.

آیا نوراللهی می تواند به جام جهانی برسد؟

احمد نوراللهی و بازگشت به میادین

در شرایطی که تنها 21 روز تا شروع جام جهانی مانده خیلی ها تصور کردند که احتمالا احمد نوراللهی جام جهانی را از دست بدهد. برسی های پزشکان البته خوشبختانه خر دیگری را می دهد.

خبر خوش در خصوص مصدومیت جزئی نوراللهی

در خصوص جزئیات مصدومیت احمد نوراللهی نوشته شده که این بازیکن خوشبختانه تنها با مصدومیت جزئی عضلانی همراه شده است. به نظر می رسد تنها یک هفته استراحت می تواند احمد نوراللهی را در شرایط مسابقه قرار بدهد.

البته عکس ام ار آی از احمد نوراللهی فردا گرفته خواهد شد و بعد از آن به صورت دقیق شرایط دوری او از مسابقه مشخص خواهد شد. اما شواهد اولیه از جدی نبودن مصدومیت خبر می دهد.

قبلتر از این نیز دو ستاره ملی پوش یعنی آزمون و جهانبخش دچار مصدومیت هایی شده بودند. اتفاقی که منجر به نگرانی هواداران و سرمربی تیم ملی شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها