کد خبر : 8635
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

وفای به عهد لواندوفسکی به بایرن با وجود خداحافظی تلخ

وفای به عهد لواندوفسکی به بایرن با وجود خداحافظی تلخ

وفای به عهد لواندوفسکی به بایرن مونیخ با وجود خداحافظی تلخ؛ روبرت لواندوفسکی که خداحافظی تلخ و جدایی نه چندان دوستانه ای با بایرن مونیخی ها داشت به عهد خود وفا کرد. وفای به عهد روبرت لواندوفسکی به بایرنی ها با انجام یک کار خوب را در مارال نیوز بخوانید. روبرت لواندوفسکی بعد از خداحافظی

وفای به عهد لواندوفسکی به بایرن مونیخ با وجود خداحافظی تلخ؛ روبرت لواندوفسکی که خداحافظی تلخ و جدایی نه چندان دوستانه ای با بایرن مونیخی ها داشت به عهد خود وفا کرد. وفای به عهد روبرت لواندوفسکی به بایرنی ها با انجام یک کار خوب را در مارال نیوز بخوانید.

روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی بعد از خداحافظی یک طرفه و تلخ و در شرایطی که سران باشگاه بایرن و همچنین سرمربی تیم تمایل به حفظ لواندوفسکی و عدم جدایی او داشت، اما روبرت تصمیم خود را گرفته بود و می خواست به هر قیمتی که شده بایرن را به مقصد بارسا ترک کند.

اصرار برای رفتن لواندفوسکی و ناراحتی تماشاگران بایرن

تلاش او برای این جدایی سرانجام نتیجه داد و این بازیکن ساز جدایی کوک کرده خودش را در عمل نیز ثابت کرد و اصرارش منجر به جدایی تلخ شد.

بعد از خداحافظی نه چندان مناسب لواندوفسکی با بازیکنان و کارمندان و مسئولان باشگاه بایرن، او امروز به قول قبلی خود که گفته بود مجددا برای یک خداحافظی کامل و بهتر به باشگاه سر خواهد زد، عمل کرد تا با بازگشتش حداقل یک خداحافظی کامل با عوامل باشگاه بایرن مونیخ داشته باشد.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص لواندوفسکی این که تعدادی از طرفداران بایرن مونیخ بعد از اطلاع از این موضوع خود را به جلوی باشگاه رسانده و با سر دادن شعارهایی نام کریم بنزما را سر دادند که رقیب لواندوفسکی در بارسلونا می باشد تا بدین شکل ناراحتی خود را از جدایی لواندوفسکی که 8 سال در بایرن حضور داشت، نشان دهند.

مطلب مرتبط عکس خانوادگی روبرت لواندوفسکی را نیز می توانید رد مارال نیوز ببینید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها