کد خبر : 21140
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

سیدحسین حسینی با استقلال در تعداد بازی رکوردشکنی کرد

سیدحسین حسینی با استقلال در تعداد بازی رکوردشکنی کرد
دروازه بان شناخته شده ملی پوش سیدحسین حسینی برای استقلال در تعداد بازی رکوردشکنی کرد.؛

آمار قابل توجه و ارزنده سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال را بخوانید. موفقیت سیدحسین حسینی در درون دروازه ایستادن استقلال تبدیل به یک رکورد شد.

حتما از گذشته سنگربان استقلال سید حسین حسینی باخبر هستید. او روزگاری با سیدمهدی رحمتی رقابت تنگاتنگی برای فیکس شدن در استقلال داشت. البته که در آن روزها رحمتی به دلیل تجربه بالا دست بالاتری نیز نسبت به حسینی داشت. اما حسینی ماند و عقب ننشست و نتیجه مثبت صبر و پشتکار خود را گرفت. او حالا رکوردشکن شده و توانسته در تمامی رقابتها با لباس استقلال به بازی 150 خود برسد.

انجام یکصد و پنجاه بازی برای استقلال توسط سیدحسین حسینی می تواند یک رکورد بسیار ارزشمند باشد. همچنین او در بازی های لیگ برتر نیز یکصد و بیست بازی برای تیم محبوب خود استقلال انجام داده است.

شمار بازی های آسیایی حسینی نیز به 17 بازی می رسد. او حالا به آرزوی قرار گرفتن در دروازه تیم ملی در جام جهانی نیز دست یافت. آرزویی که همراه با خاطره خوب و بازی زیبا مقابل ولز نیز برایش بود.

وی در آخرین دیدار خود با لباس استقلال هفته پیش مقابل نفت آبادان نیز کلین شیت کرده و چندین بار مانع گلزنی مهاجمان حریف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دلیل غیبت سیدحسین حسینی مقابل سپاهان اصفهان اعلام شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نمی کند. سیدحسین حسینی با انتشار خبری […]