کد خبر : 22112
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

اختلاف و دو دستگی در تیم های باشگاهی با آسیب ویرانگر

اختلاف و دو دستگی در تیم های باشگاهی با آسیب ویرانگر
آسیب ویرانگر اختلاف و دو دستگی در هر تیم باشگاهی کاملا مشخص و مبرهن است.؛

مطمئنا داشتن اتحاد و همبستگی برای هر تیمی یک نعمت بزرگ است. همه تیمهایی که دارای اتحاد بیشتری باشند و اختلاف و دو دستگی در آن جایی نداشته باشد در نتیجه گیری موفق عمل می کنند.

اخیرا شایعاتی به گوش رسیده که در تیم خوب ریشه دار استقلال اختلافاتی بین چند بازیکن با ساپینتو وجود دارد. البته امیدواریم این موارد شایعه باشد.

در خبری که در فضای مجازی مطرح شده اعلام شده که در رختکن استقلال چند بازیکن با ساپینتو مخالف هستند. آنها تمایل ندارند که این سرمربی در استقلال به مربیگری ادامه بدهد. آنها علاوه بر درنظر گرفتن مسائل فوتبالی با برخی از اخلاق و رفتارهای این سرمربی نیز مشکلاتی دارند.

شنیده شده که گویا این مشکلات به گوش اعضای هیئت مدیره نیز رسیده و به آنها این موارد طرح شده است. بازیکنانی که تمایل دارند در فصل جدید مربی استقلال تغییر یابد.

البته در مقابل برخی بازیکنان نیز که در ترکیب استقلال نیز ثابت هستند، به نظر با وی راحت بوده و تغییر در این مقطع را هرگز مفید نمی دانند. آنها نیز حامی ساپینتو هستند.

این دو دستگی مطمئنا نمی تواند برای هیچ تیمی مفید باشد و امیدواریم شرایط اتحاد و انسجام برای استقلال بهتر از همیشه مهیا شده و اختلافات کنار گذاشته شود.

فتح الله زاده و اعضای هیئت مدیره نیز در جلسه دیشب تصریح کردند که از ساپینتو حمایت می کنند تا شاید این خبر، در افزایش اتحاد این تیم کمک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها