کد خبر : 7869
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

قرعه کشی لیگ برتر برنامه های پرسپولیس را به هم زد

قرعه کشی لیگ برتر برنامه های پرسپولیس را به هم زد

قرعه کشی انجام یافته لیگ برتر 22 برنامه های پرسپولیس را به هم زد تا این تیم بر خلاف برنامه ریزی از قبل انجام یافته برنامه های بازی های دوستانه خود را پیش ببرد. در مارال نیوز بخوانیم. طبق هماهنگی و رایزنی پرسپولیس با باشگاه ذوب آهن اصفهان و موافقت مهدی تارتار و یحیی گل

قرعه کشی انجام یافته لیگ برتر 22 برنامه های پرسپولیس را به هم زد تا این تیم بر خلاف برنامه ریزی از قبل انجام یافته برنامه های بازی های دوستانه خود را پیش ببرد. در مارال نیوز بخوانیم.

طبق هماهنگی و رایزنی پرسپولیس با باشگاه ذوب آهن اصفهان و موافقت مهدی تارتار و یحیی گل محمدی سرمربیان این دو تیم، قرار بود که بازی دوستانه ای پیش از شروع فصل بین پرسپولیس و ذوبی ها در تاریخ هشتم مرداد ماه برگزار شود.

اما قرعه کشی انجام یافته و درآمدن گوی مسابقه پرسپولیس با ذوب آهن آن هم در هفته اول برنامه های پرسپولیس و ذوب آهن را به هم زد تا این دو تیم برخلاف رایزنی و هماهنگی قبلی انجام یافته، با یکدیگر بازی دوستانه برگزار نکنند.

عکسی از بازی رسمی سال پیش پرسپولیس با ذوب آهن

قرعه عجیب لیگ برتر

چون که مدت زمان کمی تا آغاز لیگ برتر مانده و از سویی دیگر این دو تیم در هفته اول باید در بازی رسمی لیگ به مصاف هم بروند بنابراین انجام دیدار تدارکاتی برای هیچ یک از این دو تیم با هم خوشایند نبود.

با لغو بازی دوستانه پرسپولیس و ذوب، به نظر می رسد که این دو تیم باید به دنبال یک بازی دوستانه با دیگر باشگاه ها باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها