کد خبر : 11732
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

استوری نیمیر عبدالعزیز فدراسیون جهانی را زیر سوال برد

استوری نیمیر عبدالعزیز فدراسیون جهانی را زیر سوال برد

ستاره بی نظیر والیبال هلند نیمیر عبدالعزیز در یک استوری انتقادی از وضعیت سالن تمرین تیم خود در رقابتهای قهرمانی جهان اعتراض کرد و امیدوار است که در دیگر تمرینات تیمی از حداقل ترین امکان برای انجام تمرین مناسب و سرویس زدن برخوردار شوند. هلند به لطف درخشش نیمیر عبدالعزیز توانسته بود بازی حساس مقابل

ستاره بی نظیر والیبال هلند نیمیر عبدالعزیز در یک استوری انتقادی از وضعیت سالن تمرین تیم خود در رقابتهای قهرمانی جهان اعتراض کرد و امیدوار است که در دیگر تمرینات تیمی از حداقل ترین امکان برای انجام تمرین مناسب و سرویس زدن برخوردار شوند.

هلند به لطف درخشش نیمیر عبدالعزیز توانسته بود بازی حساس مقابل ایران را با نتیجه 3 بر 1 ببرد تا آنها با اول شدن در گروه خود به جای بازی با تیم مدعی قهرمانی برزیل؛ با اوکراین رودرو شده و شانس بالاتری برای صعود به جمع هشت تیم نهایی جهان برخوردار شوند. مطمئنا اوکراین حریف به مراتب آسانتری نسبت به برزیل برای هلند خواهد بود.

در شرایطی که تمرینات هلندی ها اکنون در کشور اسلوونی پیگیری می شود نیمیر عبدالعزیز با انتشار استوری اینیستاگرامی زیر فدراسیون جهانی والیبال و همچنین میزبانی کشور اسلوونی را مورد انتقاد قرار داد و به کوتاهی ارتفاع سالن والیبال اعتراض نمود.

نیمیر عبدالعزیز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شکست نیمیر عبدالعزیز با هلند مقابل تیم بی ادعای اروپایی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عبدالعزیز که ستاره تیم ملی […]