کد خبر : 30169
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

نیاز میلان برای خرید تایانی رایندرز به کسب موافقت باشگاه آلکمار

نیاز میلان برای خرید تایانی رایندرز به کسب موافقت باشگاه آلکمار
هافبک هلندی آلکمار تایانی رایندرز با میلان به صورت شخصی به توافق نهایی رسیده است. بازیکن جوان 24 ساله که پیش از این در آلکمار عضویت داشت؛

هافبک هلندی آلکمار تایانی رایندرز با میلان به صورت شخصی به توافق نهایی رسیده است. بازیکن جوان 24 ساله که پیش از این در آلکمار عضویت داشت.

تمایل این هافبک برای رسیدن به میلان باعث شده تا او را در چند قدمی پیوستن به این باشگاه بزرگ ایتالیایی ببینیم. البته میلانی ها برای نهایی کردن این اتفاق نیازمند تائید و کسب رضایت باشگاه آلکمار نیز دارند.

ستاره 24 ساله با توافق اولیه مقرر شده به صورت سالیانه حدود یک میلیون و 700 هزار یورو دستمزد دریافت کند. باشگاه آلکمار نیز در وهله اول برای صدور رضایتنامه جدایی و فسح قرارداد تایانی رایندرز پیشنهاد 16 میلیون یورویی میلان را رد کرده است. آنها خواهان 25 میلیون یورو هستند.

با این وجود میلانی ها امید دارند که در نهایت بتوانند به مبلغ به مراتب کمتری از مبلغ خواسته شده آلکمار رضایتنامه او را جلب نمایند.

بارسلونا دیگر باشگاهی است که خواهان تایانی رایندرز بود. اما مشکلات مالی که آنها دارند بعید است که قادر شوند این میزان از مبلغ فسخ قرارداد را به آلکمار بدهند. بنابراین تایانی رایندرز به میلان نزدیک تر از بارسلونا به نظر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها