کد خبر : 31451
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۹

ولورهمپتون قدرشناس اندک موقعیتها مقابل مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان و جزیره

ولورهمپتون قدرشناس اندک موقعیتها مقابل مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان و جزیره
در دیدار هفته هفتم لیگ جزیره تیم فوتبال ولورهمپتون توانست 2 بر 1 از سد منچسترسیتی عبور کند. در بازی که ولورهمپتون در آن میزبان بود موقعیت های زیادی به دست نیاورد. اما همان اندک موقعیت ها را قدر دانست؛

در دیدار هفته هفتم لیگ جزیره تیم فوتبال ولورهمپتون توانست 2 بر 1 از سد منچسترسیتی عبور کند. در بازی که ولورهمپتون در آن میزبان بود موقعیت های زیادی به دست نیاورد. اما همان اندک موقعیت ها را قدر دانست.

اولین گل ولورهمپتون روی یک ضد حمله تند و تیز و حرکت سریع بال راست این تیم به ثمر نشست. وقتی که با عبور از دو بازیکن با سرعت زیاد بال راست ولورهمپتون، یتی برای مهار توپ . جلوگیری از به گل نشستن توپ با به آب و آتش زدن مدافعان همراه شد. در نهایت تکلی که برای دفع توپ زده شد باعث تغیر جهت توپ و روانه شدن همان توپ به گل شد. تا اولین گل ولورهمپتون به سیتی در نیمه نخست روی یک گل به خودی به ثمر بنشیند.

پیش از به ثمر نشستن گل اول بازی برای ولورهمپتون، منچستر سیتی چندین موقعیت خوب گلزنی داشت. که با بدشانسی و درخشش دروازه بان راه به دروازه نمی برد.

در دقیقه 58 روی یک ضربه ایستگاهی خولین آلوارز به خوبی دروازه ولورهمپتون را باز کرد. تا با این گل همه چیز به سر نقطه اول بازگردد.

ضدحملات سریع ولورهمپتون و قدرشناسی تک موقعیتها

اما ولورهمپتون که نشان داده در رساندن سریع توپ به خط حمله سیتی عملکرد مطلوبی دارد. در نهایت در دقیقه 65 یک موقعیت صد در صد خوب گلزنی ایجاد کرد. موقعیتی که در فعل و انفعالی توپ به هوانگ کره ای رسید.

هوانگ کره ای نیز که با دروازه خالی مواجه بود با شوتی بسیار محکم و دقیق با وجود مقاومت مدافع منچستر سیتی یعنی کایل واکر و گذاشتن سرش جلوی توپ، همان توپ راه به دروازه برد. تا ولورهمپتون دو بر یک سیتی را شکست دهد.

اولین شکست فصل سیتی در لیگ جزیره در این بازی رقم خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها