کد خبر : 9729
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

الکس کویادو از آبی اناری ها فاصله موقت می گیرد

الکس کویادو از آبی اناری ها فاصله موقت می گیرد

فاصله و جدایی موقت الکس کویادو از آبی اناری های بارسلونا در لالیگا، بازیکن جوانی که برای مدت تقریبا یک فصل به دیگر تیم لالیگایی اضافه خواهد شد. در مارال نیوز همراه مطلب ورزشی زیر باشید. الکس کویادو که در تیم ژاوی و در پست هافبک بازی می کرد گویا از تیم بارسلونا فاصله گرفته

فاصله و جدایی موقت الکس کویادو از آبی اناری های بارسلونا در لالیگا، بازیکن جوانی که برای مدت تقریبا یک فصل به دیگر تیم لالیگایی اضافه خواهد شد. در مارال نیوز همراه مطلب ورزشی زیر باشید.

الکس کویادو که در تیم ژاوی و در پست هافبک بازی می کرد گویا از تیم بارسلونا فاصله گرفته و در یک قدمی پیوستن به باشگاه الچه است.

الکس کویادو که فقط 24 سال سن دارد در 12 سال اخیر در بارسلونا عضویت داشته است اما به دلیل فاصله داشتن با تفکرات تاکتیکی مربیان بارسلونا چندان به او فرصت بازی داده نمی شد به این دلیل الکس کویادو به صورت قرضی راهی الچه خواهد شد و البته این در شرایطی است که هیچ بند خریدی نیز برای دو طرف وجود نخواهد داشت.

الکس کویادو تا دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد.

الکس کویادو در بارسلونا

جدایی الکس کویادو از آبی اناری ها بعد از سالها

بعد از یک فصل حضور کویادو در الچه، برای یک سال دیگر او فرصت بازی در فصل آتی برای بارسلونا خواهد داشت و چنانچه بتواند در این مدت نظر کادر فنی وقت بارسلونا را جذب نماید مطمئنا می تواند باز قراردادش را با آبی اناری ها تمدید کند و این جدایی تنها برای یک سال خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها