کد خبر : 8019
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

ایران چقدر پول به ویلموتس باید پرداخت کند

ایران چقدر پول به ویلموتس باید پرداخت کند

ایران چقدر پول به ویلموتس پرداخت کرده یا قرار است پرداخت کند؟ میزان پولی که ایران باید طبق نظر قانون و دادگاه باید به مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران بپردازد را در مارال نیوز بخوانید. رأی نهایی در خصوص میزان مبلغی که ایران باید به مارک ویلموتس پرداخت کرد، مشخص شد.

ایران چقدر پول به ویلموتس پرداخت کرده یا قرار است پرداخت کند؟ میزان پولی که ایران باید طبق نظر قانون و دادگاه باید به مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران بپردازد را در مارال نیوز بخوانید.

پول ویلموتس چقدر شد

رأی نهایی در خصوص میزان مبلغی که ایران باید به مارک ویلموتس پرداخت کرد، مشخص شد.

جریمه و مبلغ پرداختی ایران به ویلموتس بلژیکی مشخص شد

طبق اعلام رأی نهایی دادگاه کاس، ایران بایستی مبلعی در حدود 3 میلیون و 325 هزار یورو به مارک ویلموتس پرداخت نماید.

این مبلغ با احتساب یورو 29 هزار تومانی، با پول کشورمان حدود 96 میلیارد تومان خواهد بود. به مبلغ جریمه مذکور نیز 5 درصد سود اضافه می گردد.

مبلغ بالای مذکور در شرایطی رقم خورد که تیم ملی فوتبال ایران در زمان این مربی موفقیت چندانی نیز به دست نیاورده و در چند قدمی حذف از جام جهانی نیز قرار داشت.

محاسبه دریافتی های گذشته مارک ویلموتس

خبرانلاین نیز در محاسبه رقم های قبلی دریافت شده این مربی نوشته که قرارداد با ویلموتس برای ایران 180 میلیارد تومان تمام شده چرا که او پیش تر از این 2 میلیون یورو دریافت کرده بود که با احتساب سودهای دیرکردش 6 میلیون یورو خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها