کد خبر : 21180
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

امباپه جنبه باخت دارد/ رفتار او با مسی خوب بود

امباپه جنبه باخت دارد/ رفتار او با مسی خوب بود
امباپه و مسی دو ستاره تیم به نظر اختلافی حداقل روی کاغذ با هم ندارند. این را سرمربی پاریسی تائید می کند.؛

بررسی ارتباط دوستانه مسی و امباپه. آیا امباپه با مسی مشکل دارد یا این دو بازیکن در پاری سن ژرمن ارتباط دوستانه بین هم دارند؟ بررسی ارتباط دو ستاره گرانبهای فوتبال که در پاریس حضور دارند.

گالتیه سرمربی پاری سن زرمن از رابطه خوب مسی و امباپه خبر داد. به گفته او بین دو همبازی تیمش امباپه و مسی مشکلی وجود ندارد. امباپه نیز جنبه باخت دارد و این را در آخرین بازی جام جهانی نیز نشان داد.

در آخرین صحبتهایی که سرمربی پاری سن ژرمن گالتیه داشته اعلام کرد: آرژانتینی ها توانستند به عنوان قهرمانی جهان دست یابند. البته من تمایلی برای حرف زدن درباره شادی های آنها ندارم. این موضوع به بنده نیز هیچ ارتباطی ندارد. اما در مورد اختلاف بین دو بازیکن تیمم مسی و امباپه می توان حرف زد.

در مورد این سوال باید بگویم بعد اتمام فینال جام جهانی این دو بازیکن با یکدیگر دست دادند. آنها به همدیگر احترام گذاشتند و نوع برخورد امباپه نیز مثال زدنی بود. امباپه بعد قهرمانی حریف و تیم مقابل یعنی آرژانتین در جام جهانی به مسی نیز تبریک گفت.

مسی و امباپه

لحظه تهییج طرفداران فرانسه برای تشویق بیشتر توسط امباپه

گالتیه در ادامه تعریف های خود از ستاره فرانسوی تیمش گفت: امباپه از باختن بسیار ناراحت و نا امید بود. اما او به وضوح نشان داد که جنبه شکست را دارد. همچنین مسی نیز به تمرینات بارسلونا دوازدهم یا سیزدهم دی ماه اضافه خواهد شد.

این سرمربی در خصوص نیمار نیز توضیحاتی داد. او گفت: نیمار در نخستین بازی خود در جام جهانی دچار مصدومیتی شد. البته او بعد از ریکاوری شرایط بازی در مراحل یک چهارم نهایی و یک هشتم را به دست آورد.

نیمار با شرایط بدنی خود ثابت کرد که مشکل چندانی از نظر مصدومیت نداشته و مچ پای او نیز بهتر شده است. همچنین نیمار از نظر ذهنی نیز در شرایط خوبی است.

گالتیه از صحبت با تمام بازیکنان پاریسی که در جام جهانی حاضر بودند نیز خبر داد. او گفت: به همه آنها روحیه و امید دادم و اعتقاد دارم هیچ درمانی برای بازیکنان مصدوم بهتر از بازگشت به تمرینات نمی تواند باشد. همه بازیکن های ما نیز برای بازی فردا در لیگ آماده بازی هستند. مشکل مصدوم نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
امباپه خیلی بهتر از مارتینز بود/ دروازه بان آرژانتین حق مسخره کردن نداشت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فینال جام جهانی امباپه خیلی خوب کار […]