کد خبر : 14728
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

مقاومت جانانه مس کرمان مقابل تنها آسیایی ایران

مقاومت جانانه مس کرمان مقابل تنها آسیایی ایران
مقاومت جانانه که از سوی مس کرمان با ارائه بازی زیبا مقابل تنها نماینده آسیایی ایران انجام شد منجر به نتیجه تساوی گردید.؛

تیم خوب فولاد خوزستان که به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات پیش روی جام باشگاه های آسیا حضور داشته و توانسته به مرحله حذفی نیز راه یابد، مقابل مس کرمان در یک بازی خانگی متوقف شد.

در شرایطی که در ورزشگاه فولاد آرنا، شاگردان نکونام از شانس برتری و کسب سه امتیاز مسابقه و قرارگیری در کورس صعود برخوردار بودند اما در نهایت پیروزی فولادی ها رقم زده نشد.

این در شرایطی بود که مسی ها با دفاع خوب و چند لایه و ارائه بازی روان خودشان مانع از ایجاد فرصت های زیاد گلزنی برای فولاد شدند تا در نهایت امتیاز بازی بین دو تیم تقسیم شود. فولاد خوزستان برای قرار گیری در جمع مدعیان در بازی خانگی مذکور خود نیاز مبرمی به گل و پیروزی داشت که در نهایت این اتفاق نیافتاد.

این بازی 5 کارت زرد نیز داشت که سهم مسی ها 4 کارت و فولادی ها 1 کارت زرد بود.

در دیگر دیدارهای مهم همزمان لیگ برتر در هفته هفتم ذوب آهن بعد از تساوی های متعدد پشت سر هم بالاخره رنگ برد را مقابل پیکان با یک گل دید.

آلومینیوم اراک نیز مقابل ملوانی که تا کنون نتوانسته بازی های مورد انتظار همراه با کسب نتیجه را ارائه کند، به پیروزی رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها