کد خبر : 4396
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

ایران با تیم ملی مجارستان بازی دوستانه برگزار نمی کند

ایران با تیم ملی مجارستان بازی دوستانه برگزار نمی کند

آخرین خبر از نهایی شدن یا لغو دیدار دوستانه ملی پوشان فوتبال ایران با مجارستان؛ طبق اعلام رسمی فوتبال ایران با تیم ملی مجارستان بازی دوستانه برگزار نمی کند. به گزارش مارال نیوز، محمد جماعت با انتشار توئیتی نوشت که ایران با تیم ملی مجارستان بازی دوستانه برگزار نمی کند. به گفته وی و آن

آخرین خبر از نهایی شدن یا لغو دیدار دوستانه ملی پوشان فوتبال ایران با مجارستان؛ طبق اعلام رسمی فوتبال ایران با تیم ملی مجارستان بازی دوستانه برگزار نمی کند.

به گزارش مارال نیوز، محمد جماعت با انتشار توئیتی نوشت که ایران با تیم ملی مجارستان بازی دوستانه برگزار نمی کند.

به گفته وی و آن گونه که در توئیتر خود نوشته بود، با توجه به فیفا دی های موجود دیدار تشریفاتی ایران با مجارستان غیر ممکن خواهد بود. همچنین وی تاکید کرده که خبرهای دقیق را از فدراسیون فوتبال پیگیری نمایند.

لغو دیدار با مجارستان

روز جمعه بود که اعلام انجام رایزنی هایی با تیم ملی مجارستان برای بازی دوستانه با ایران از طریق برتامه ورزش و مردم از سوی صالحی امیری اعلام گردید.

به گفته صالحی با رایزنی های انجام یافته بازی دوستانه با مجارها پیش بینی شده بود.

با این اوصاف با توجه به اینکه فیفادی ها از پیش مشخص و اعلام شدند و در شهریور نیز روزهای فیفا قرار ندارد، بنابراین انجام دیدار دوستانه ایران با مجارستان شدنی نیست.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در بازی های دوستانه پیش از جام جهانی دچار نوعی طلسم شده و دیدارهای دوستانه اخیر که برنامه ریزی شده بود همگی به نوعی به سرانجام نرسیده است.

از جمله بازیهای مهم دوستانه تیم ملی ایران پیش از جام جهانی که لغو شد به رغم برنامه ریزی های انجام شده می توان به دیدار با تیم ملی کانادا و اروگوئه حساب کرد.

حریفان بسیار مهمی که هر یک با توجه به شباهت بازی با سبک آمریکا و ولز و رنکینگ خوب فیفا می توانستند به ملی پوشان و شاگردان اسکوچیچ کمک شایانی نمایند.

کمتر از شش ماه دیگر تا آغاز جام جهانی دوحه باقیمانده و امیدواریم با برنامه ریزی صحیح دیدارهای دوستانه خوبی را در روزهای آتی پیش بینی، برنامه ریزی و برگزار کنیم تا نقاط ضعف تیم عیان شده و بازیکنان به هماهنگی بیشتری دست یابند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها