کد خبر : 31107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

بازگشت کیلیان امباپه به تیم اصلی پاری سن ژرمن بعد یک ماه دوری

بازگشت کیلیان امباپه به تیم اصلی پاری سن ژرمن بعد یک ماه دوری
باشگاه فرانسوی با کیلیان امباپه به توافقات جدیدی رسیده است. البته این بر اساس گمانه زنی است. اما همین که کیلیان امباپه می تواند به تیم اصلی بازگشته و با آنها تمرین کند تا حدودی موید این نکته است؛

باشگاه فرانسوی با کیلیان امباپه به توافقات جدیدی رسیده است. البته این بر اساس گمانه زنی است. اما همین که کیلیان امباپه می تواند به تیم اصلی بازگشته و با آنها تمرین کند تا حدودی موید این نکته است.

کیلیان امباپه که از حدود سی روز پیش از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده بود، در تور ژاپن نیز حضور نیافت. در نهایت وی در دیدارهای دوستانه پی اس جی نیز غایبی بزرگ بود. وی حتی بازی اول فصل پاری سن ژرمن با لوریان را نیز از دست داد. دیداری که در آن تیم پاریسی بدون گل به تساوی مقابل حریفش رسید و این خبر بدی برای پاریسی ها بود.

حالا روی شواهد آنها با کیلیان امباپه به توافقاتی دست یافتند. او با تیم اصلی بعد از هفته ها امروز تمرین کرد و این خبر خوبی برای هواداران پاری سن ژرمن بود.

تاکید پاریسی ها برای قرارداد جدید امباپه نتیجه می دهد؟

با توجه به تاکید باشگاه پاری سن ژرمن که کیلیان امباپه یا باید امسال تمدید کرده و یا تابستان از تیم فرانسوی جدا شود، در نهایت قرارداد جدیدی به نظر می رسد که کیلیان امباپه با پاریسی ها به امضا برساند.

در این صورت و طی قرارداد جدید بند جدایی با رقمی مشخص تعیین خواهد شد. تا در صورت جدایی کیلیان امباپه در فصل بعد، این بازیکن به صورت رایگان تیم فرانسوی را ترک نکرده و دست پاریسی ها نیز از این انتقال کوتاه نماند. ناصر الخلیفی نیز مطمئنا از این اتفاق می تواند خوشحال باشد چرا که منافع باشگاهش نیز حفظ می شود.

همه شواهد از ماندنی شدن کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن طی این فصل خبر می دهند و قرارداد او نیز تمدید می شود تا خبری بد برای رئالی ها باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا مارکینیوس کاپیتان پاری سن ژرمن است؟/ توضیح کاپیتان نشدن امباپه | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] چرا فرد دیگری در پاری سن ژرمن کاپیتان است؟ با […]