کد خبر : 3855
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

بازیکنان گران جهان به ترتیب چند میلیارد پول می گیرند + اسامی کامل

بازیکنان گران جهان به ترتیب چند میلیارد پول می گیرند + اسامی کامل

گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال جهان به ترتیب چقدر پول می گیرند و به پول ایران چند میلیارد تومان باشگاه ها به بازیکنان طراز اول پول می دهند. به گزارش مارال نیوز، فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی جهان، یکی از رشته های اقتصادی، تجاری و پول ساز نیز است و تنها با دید ورزش

گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال جهان به ترتیب چقدر پول می گیرند و به پول ایران چند میلیارد تومان باشگاه ها به بازیکنان طراز اول پول می دهند.

به گزارش مارال نیوز، فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی جهان، یکی از رشته های اقتصادی، تجاری و پول ساز نیز است و تنها با دید ورزش به آن نگاه نمی شود.

کار اشتباهی خواهد بود که اگر به فوتبال تنها با دید ورزش نگاه کرد چرا که کشورهای پیشرفته صنعتی جهان روی این رشته ورزشی سرمایه گذاری های کلانی کرده و از قبال آن درآمدهای هنگفتی نیز دارند.

در زیر به بررسی بازیکنان فوتبال گران قیمت جهان و میزان پولی که از باشگاه های می گیرند خواهیم پرداخت.

عکس زیر اسامی و مشخصات بازیکنان گران قیمت به همراه مبلغ قراردادشان که در 10 سال اخیر بیشترین مبلغ برای نقل و انتقالاتشان داده شده را به همراه پرچم و لوگوی باشگاه خریداری شده را می بینید.

بازیکنان گران قیمت میلیاردر جهان

بازیکنان گران جهان به ترتیب چند میلیارد پول می گیرند + اسامی کامل

تصویر بالا خود گویای بسیاری از مسائل است. نیمار در صدر بالاترین مبلغ نقل و انتقالات فوتبالی جهان در 10 سال اخیر قرار گرفته است.

این هافبک مهاجم تکنیکی برزیلی با مبلغ 199 میلیون دلار به پاریس سن ژرمن پیوسته که با پول ایران چیزی در حدود 5 هزار و 970 میلیارد تومان می شود. رقم نجومی که حساب کتاب و خواندن آن نیز سخت است و به تنهایی می تواند بودجه چندین شهر بزرگ یا حتی کشور باشد.

بعد از نیمار باز پاریسی ها دست به پول شدند و برای امباپه 162 میلیون دلار پول خرج کردند. پولهای کلانی که کار هر تیم و باشگاهی پرداخت آن نخواهد بود.

پول بازیکنان مطرح فوتبال جهان چند میلیارد است به پول ایران

میزان رقم قرارداد بازیکنان طراز اول جهان

عثمان دمبله 126 میلیون و فیلیپ کوتینیو با مبلع 121 میلیون دلار از بارسلونا در جایگاه های بعدی قرار دارند.

نکته قابل توجه قرار نگرفتن نام لیونل مسی در فهرست 10 بازیکنی که با مبلغ کلان به تیمی پیوسته است، می باشد.

کریستینو رونالدو نیز با 103 میلیون دلار در جایگاه نهم گرا نقیمت ترین بازیکنان 10 سال اخیر نقل و انتقالات باشگاه ها قرار گرفته است.

مطلب مرتبط گرانترین فوتبالیستهای جهان در فصل 2022/2023 را نیز می توانید در سایت مرور کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها