کد خبر : 28635
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

آیا منچسترسیتی بیشتر از سایر باشگاه ها در اروپا هزینه می کند؟

آیا منچسترسیتی بیشتر از سایر باشگاه ها در اروپا هزینه می کند؟
ثروتمندترین باشگاه در پول خرج کردن. کدام باشگاه بیشترین هزینه و سرمایه گذاری برای خرید بازیکن در اروپا انجام می دهد؟ تیم هایی که در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ داخلی بیشترین هزینه گذاری را انجام می دهند؛

ثروتمندترین باشگاه در پول خرج کردن. کدام باشگاه بیشترین هزینه و سرمایه گذاری برای خرید بازیکن در اروپا انجام می دهد؟ تیم هایی که در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ داخلی بیشترین هزینه گذاری را انجام می دهند.

شاید زمانی که صحبت از بیشترین میزان پول و سرمایه گذاری تیم ها برای خرید بازیکنان شود نام منچسترسیتی در صدر شنیده شود. ولی فرانن سوریانو مدیر منچسترسیتی معتقد است که تیمشان با پول خرج کردن به موفقیت نرسیده است.

به اعتقاد این مدیر ورزشی تیم های دیگری نیز هستند که بیشتر از آنها سرمایه گذاری کرده و پول خرج می کنند. به مانند یونایتد، چلسی و آرسنال.

فرانن سوریانو یادآور شد این که عنوان گردد که تیم منچسترسیتی به دلیل هزینه پول های زیاد توانسته برنده شود صحیح نیست. ما روزانه برای قهرمانی در لیگ جزیره تلاش کرده ایم و کسب عنوان اولی در این لیگ بسیار سخت است.

این مدیر ورزشی فرانن سوریانو تصریح کرد چنانچه در سال جاری نیز به عنوان قهرمانی لیگ جزیره برسیم برای سومین سال پشت سر هم هست که به این مهم رسیده ایم.

فرانن سوریانو یادآور شد نبایستی به سرمایه گذاری وپول های خرج شده در پنج سال اخیر یا زمان های کمتر نگاه کرد. منچستر سیتی هرگز تیمی نبوده که بالاترین هزینه کرد را برای خرید بازیکنان داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها