کد خبر : 11311
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

کریم انصاری فرد از تیم سابق یونانی خود رسما جدا شد

کریم انصاری فرد از تیم سابق یونانی خود رسما جدا شد

کریم انصاری فرد به صورت رسمی از باشگاه آ اک آتن تیم قدیمی سابق خود که از تیمهای ریشه دار و باسابقه پرطرفدار لیگ یونان است، خداخافظی کرده و جدا شد. حالا کریم می تواند به عنوان بازیکن آزاد در انتخاب تیم جدید خود وارد عمل شود. موضوع جدایی کریم از آ اک توسط باشگاه

کریم انصاری فرد به صورت رسمی از باشگاه آ اک آتن تیم قدیمی سابق خود که از تیمهای ریشه دار و باسابقه پرطرفدار لیگ یونان است، خداخافظی کرده و جدا شد. حالا کریم می تواند به عنوان بازیکن آزاد در انتخاب تیم جدید خود وارد عمل شود.

موضوع جدایی کریم از آ اک توسط باشگاه یونانی به صورت رسمی اعلام شد تا با توافقی که بین دو طرف حاصل شد کریم خود را جدا شده از این تیم یونانی ببیند. باشگاه آ اک همچنین در پیامی برای مهاجم ایرانی آرزوی موفقیت در ادامه ورزش حرفه ای خود کرده است.

کریم در لباس آ اک یک گل بسیار حساس و مهم به ثمر رساند که تا سالها در ذهن هواداران و دوستداران این باشگاه باقی خواهد ماند. این اتفاق در سال 99 رقم زده شد و آن در شرایطی بود که گل انصاری فرد مقابل وولفسبورگ آلمان جواز حضور این تیم در لیگ اروپا را فراهم کرد تا این تیم بتواند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود. افتخار بزرگی که با تیزهوشی کریم مهیا شد.

کریم انصاری فرد در مدت زمان حضور خود در این تیم یونانی موفق به زدن 20 گل نیز شد.

تیم بعدی انصاری فرد اکنون تبدیل به یک چالش بسیار مهم برای این بازیکن شده است و بایستی ببینیم در فصل حضور در جام جهانی کریم می تواند تیم خوبی برای خود مهیا کند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تیم جدید انصاری فرد با رونالدو و یارانش بازی می کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دار و قدیمی یونانی یعنی آ اک آتن […]