کد خبر : 8229
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۱۸

کریم انصاری فرد مشتری قبرسی پیدا کرد

کریم انصاری فرد مشتری قبرسی پیدا کرد

کریم انصاری فرد مشتری قبرسی پیدا کرد، ستاره ارزنده فوتبال ایران کریم انصاری فرد از کشور قبرس دو مشتری پر و پا قرص پیدا کرده و رایزنی ها برای خرید این بازیکن چارچوب شناس درجه یک فوتبال کشورمان در حال ادامه است. در پی جدایی کریم انصاری فرد از باشگاه آ اک آتن، چندین باشگاه

کریم انصاری فرد مشتری قبرسی پیدا کرد، ستاره ارزنده فوتبال ایران کریم انصاری فرد از کشور قبرس دو مشتری پر و پا قرص پیدا کرده و رایزنی ها برای خرید این بازیکن چارچوب شناس درجه یک فوتبال کشورمان در حال ادامه است.

در پی جدایی کریم انصاری فرد از باشگاه آ اک آتن، چندین باشگاه یونانی و قبرسی خواستار به خدمت گیری این مهاجم هستند. حالا جدیدا خبر می رسد که دو تیم مطرح کشور قبرس نیز به دنبال به خدمت گیری کریم انصاری فرد می باشند.

احتمال بازی کریم انصاری فرد در تیم قبرسی

اومانیا و همچنین آپوئل نیکوزیا تیمهای قبرسی هستند که در پی به خدمت گیری کریم انصاری فرد هستند. آپوئل جزو مطرح ترین تیمهای قبرسی بوده که تا کنون بیست و هشت بار به عنوان قهرمانی لیگ قبرس دست یافته است.

کریم انصاری فرد در 33 دیدار اخیری که برای آاک آتن به میدان رفته بود، موفق به باز کردن 13 بار دروازه حریفان نیز شده بود. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان سابقه بازی در جام جهانی و گلزنی در جام جهانی را نیز در کارنامه خود داشته و سالهای سال در پرسپولیس و همچنین تیمهای مطرح یونانی فوتبال بازی کرده و عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها