کد خبر : 9783
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

بدعملکردترین مربی تاریخ بارسلونا با اختلاف زیاد

بدعملکردترین مربی تاریخ بارسلونا با اختلاف زیاد

ژاوی هرناندز در مدت زمان حور خود در بارسلونا به عنوان سرمربی دارای کمترین میزان پیروزی در مقابل رقباست تا این موضوع او را در ردیف بدترین مربیان از نظر کسب عملکرد در بیست سال اخیر قرار دهد. ژاوی هرناندز با بارسلونا تنها به برد در حدود 53 درصد بازیهای انجام داده دست یافته است

ژاوی هرناندز در مدت زمان حور خود در بارسلونا به عنوان سرمربی دارای کمترین میزان پیروزی در مقابل رقباست تا این موضوع او را در ردیف بدترین مربیان از نظر کسب عملکرد در بیست سال اخیر قرار دهد.

ژاوی هرناندز با بارسلونا تنها به برد در حدود 53 درصد بازیهای انجام داده دست یافته است تا او در ردیف بدعملکردترین های بارسلونا قرار گیرد.

ژاوی در 38 بازی اخیر خود تنها به 20 برد دست یافته و 8 شکست را نیز در این مدت تجربه کرده است.

عملکرد مربیگری ژاوی

نگاهی به عملکرد ژاوی در بازی های گذشته

شاید این آمار برای تیمهای رده متوسط آمار بدی نباشد اما برای بارسلونایی که در کل جهان طرفداران متعددی داشته و آوازه آن شهره است؛ چنین عملکردی مطلوب نخواهد بود و باید ژاوی برای بهبود عملکرد تیمش فکری اساسی بکند.

تاریخ باشکوه گذشته بارسلونا در دوران بازیکن بودن ژاوی

البته از حق نگذریم ژاوی در زمانی که به عنوان بازیکن در کنار بازیکنانی نظیر آلبا، اینیستا، لیونل مسی فرار داشت، بهترین دوران و خاص ترین دوران بارسلونا را تجربه کرد. دورانی که همراه شده بود با معرفی سبکی جدید از فوتبال در اروپا و جهان با نام تیکی تاکا، پاس های سردرگم کننده و گیج شونده با کمترین میزان قطع توپ توسط حریف که در نهایت به گل و پیروزی در اکثر بازی ها ختم می شود. رقابتهایی که در آن بارسلونا در آن مقطع توانست در کنار زاوی قهرمانی های متعدد در لالیگا و جام حذفی اسپانیا و همچنین لیگ اروپا کسب کند و همه تیمها از بارسلونای آن مقطع حساب می بردند اما اکنون وضعیت فرق کرده و به نظر می رسد که بارسلونا با سالهای پرافتخار خود فاصله گرفته است.

بارسلونای تحت هدایت ژاوی حتی در بازی اول لالیگا این سال نیز با تساوی بازی های خود را آغاز کرد تا دو امتیاز را در همان بازی اول از دست بدهد و باعث خوشحالی رقبایی همچون رئال و اتلتیکومادرید شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ماجرای پوشیدن کفش کهنه و کثیف ساپینتو | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] های جالب و عجیب مربی پرتغالی خواهیم […]