کد خبر : 19551
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

چرا سرمربی تیم ملی آلمان عوض نمی شود؟

چرا سرمربی تیم ملی آلمان عوض نمی شود؟
دلایل تغییر پیدا نکردن سرمربی ناموفق تیم ملی آلمان هانسی فلیک چیست و چرا او همچنان در نیمکت ژرمن ها حضور دارد؟؛

دلیل تغییر نکردن سرمربی آلمان هانسی فلیک چیست؟ چرا با وجود نتایج ضعیف آلمان و حذف از جام جهانی این سرمربی ناموفق تغییر پیدا نمی کند؟

فلیک در جام ملتهای اروپا نتایج خوبی نگرفت. در نهایت آنها در جام جهانی نیز در همان مرحله گروهی حذف شدند. این موضوع انتقادات زیادی نسبت به این سرمربی به وجود آورد.

منتقدان بر این موضوع پافشاری می کنند که فلیک تاوان موضوع مدیریتی نامناسب خود و تاکتیک های اشتباهش را می خورد. به اعتقاد منتقدان تیم ملی آلمان؛ باید او سریعا عوض شود. از مواضع بد فلیک می توان به اعتماد بیش از حد به توماس مولر، تعویض هایی که به شکل درستی انجام نشد و در نهایت تصمیم ها و تغییراتی که در پست بازیکن ها ایجاد کرد اشاره کرد. اما به نظر می رسد دو دلیل باعث عدم تغییر سرمربی تیم ملی آلمان می شود.

چرا سرمربی تیم ملی آلمان عوض نمی شود؟

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان

مسابقات انتخای یورو 2024 در اوایل سال آینده میلادی شروع می شود و زمان واقعا کمی تا این فرصت باقی مانده است. اما یک موضوع مهمتر حمایت بازیکنان ملی پوش آلمان از هانسی فلیک است.

روزنامه کیکر بر این اعتقاد است گزینه مناسب نیز برای مدیریت و سرمربی آلمان وجود نداشته و از سویی دیگر حمایت همه جانبه بسیاری از ملی پوشان آلمانی باعث شده تا این سرمربی جایگاه خود را پیدا کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر مسی درخصوص حذف و افت تیم ملی فوتبال آلمان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در باره آلمان چه نظری دارد؟ […]