کد خبر : 9657
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

برخورد مربی مغضوب شاکی تر از همیشه منچستریونایتد

برخورد مربی مغضوب شاکی تر از همیشه منچستریونایتد

مربی مغضوب منچستر عصبی و شاکی تر از همیشه با بازیکنان برخورد کرد؛ برخورد همراه با غضب و ناراحتی و عصبانیت سرمربی منچستریونایتد بابت نتایج ضعیف و خارج از انتظار بازیکنان منچستر یونایتد تا درنهایت آنها را به شکل جالبی تنبیه کند. به گزارش مارال نیوز، در حالی که قرار بود فردای بازی منچستر با

مربی مغضوب منچستر عصبی و شاکی تر از همیشه با بازیکنان برخورد کرد؛ برخورد همراه با غضب و ناراحتی و عصبانیت سرمربی منچستریونایتد بابت نتایج ضعیف و خارج از انتظار بازیکنان منچستر یونایتد تا درنهایت آنها را به شکل جالبی تنبیه کند.

به گزارش مارال نیوز، در حالی که قرار بود فردای بازی منچستر با برنتفورد، این تیم برای یک روز تمرینات خود را تعطیل کرده و به استراحت بپردازد اما به دلیل عدم نتیجه گیری در بازی روز گذشته چنین اتفاقی نیافتاد و برای مجازات بازیکنان اریک تن هاخ سرمربی منچستر دستور انجام تمرینات بیشتر و اضافی نیز داد.

تن هاخ منچستر

عکس چهره درهم تن هاخ هنگام شکست تیمش و مواجهه با رونالدو

اریک تن هاخ شدیدا دنبال اضافه کردن بازیکنان جدید است و درصدد است تا قبل از پایان فصل نقل و انتقالات که دهه اول شهریورماه است، اقدام به جذب پنج بازیکن دیگر در پستهای مورد نیاز خود کند و این موضوع ممکن است به قیمت از دست دادن موقعیت چندی از بازیکنان گذشته منچستر نیز تمام شود.

منچستری ها در دو بازی خود در لیگ جزیره به دو شکست رسیدند که یکی از آنها نیز به شکل بسیار بدی تحقیر آمیز بود. شکست 4 بر 0 مقابل برنتفورد که همراه با اشتباهات متعدد بازیکنان و عدم موفقیت در موقعیت سازی و انسجام تیمی نیز بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها