کد خبر : 5189
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

انسانیت مراقب امتحان و کار اخلاقی وسط جلسه با مراقبت از نوزاد

انسانیت مراقب امتحان و کار اخلاقی وسط جلسه با مراقبت از نوزاد

انسانیت مراقب امتحان و کار اخلاقی وسط جلسه امتحانی با مراقبت از نوزاد در وسط جلسه آزمون پایان ترم دانشگاهی باعث شد تا نگاه ها و انرژی مثبتی از این کار مراقب جلسه امتحان توسط حاضران، اساتید، دانشجویان و کاربران فضای مجازی دریافت شود. زندگی به همین مهربانی ها و خوبی ها زیباتر از همیشه

انسانیت مراقب امتحان و کار اخلاقی وسط جلسه امتحانی با مراقبت از نوزاد در وسط جلسه آزمون پایان ترم دانشگاهی باعث شد تا نگاه ها و انرژی مثبتی از این کار مراقب جلسه امتحان توسط حاضران، اساتید، دانشجویان و کاربران فضای مجازی دریافت شود.

زندگی به همین مهربانی ها و خوبی ها زیباتر از همیشه می شود. شرح ماجرا را در مارال نیوز می خوانیم.

یکی از مادران شرکت کننده در امتحان درس خود در دانشکده کوثر گنبد، نوزاد چندماهه خود را نیز با خود همراه داشت و در این مدت نگرانی زیادی از وضعیت حال فرزندش داشت.

با توجه به استرسی که این مادر از بابت دوری از نوزادش داشت، این موضوع به عدم تمرکز او نیز برای آزمون دادن و شرکت در امتحان می شد تا نتواند به خوبی در جلسه امتحانی حاضر شده و به سوالات پاسخ دهد به این دلیل نوزاد خود را نیز با خود به جلسه امتحان می برد.

مهربانی مراقب کار انسانی اخلاقی

انسانیت مراقب امتحان و کار اخلاقی وسط جلسه با مراقبت از نوزاد

یکی از مراقبین حاضر در جلسه، زمانی که متوجه این موضوع می شود، برای راحتی بیشتر مادر، نوزاد را در آغوش خود گرفته و در کل زمانی که مادر نوزاد مشغول پاسخ به سوالات امتحانی خود بود، در کنار مادر می ماند و نوزاد را در آغوش گرفته و از او به صورت ایستاده مراقبت می کند.

کار اخلاقی و انسانی این مراقب امتحانی با تحسین حاضران نیز مواجه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مداری بوده که انسانیت خود را همواره در […]