کد خبر : 361
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

چرا یارانه رمضان به برخیها واریز نشد

چرا یارانه رمضان به برخیها واریز نشد

دلیل عدم واریز یارانه چیست؟ شاید یارانه ماه رمضان برای برخیها واریز نشده و این سوال در ذهن باشد که علت این موضوع چیست و چرا یارانه رمضان شامل برخی افراد شده اما برای برخی دیگر واریز نشده است. در خصوص واریز نشدن یارانه رمضان برای عده ای، دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد

دلیل عدم واریز یارانه چیست؟ شاید یارانه ماه رمضان برای برخیها واریز نشده و این سوال در ذهن باشد که علت این موضوع چیست و چرا یارانه رمضان شامل برخی افراد شده اما برای برخی دیگر واریز نشده است.

در خصوص واریز نشدن یارانه رمضان برای عده ای، دلایل مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که در زیر بیان می شود. گفتنی است واریز یارانه ها از روز گذشته شروع شده و طبق اخبار اعلام شده تا روز شنبه بیست و هفتم فروردین ماه نیز ادامه خواهد یافت.

در این راستا ممکن است برخی از مشمولان واریز یارانه در لیست و نوبت واریز قرار گرفته باشند اما هنوز بانکی که برای واریز یارانه معرفی شده، آن را واریز نکرده باشد و یا اینکه نوبت واریز به خانواده های مشمول نرسیده باشد و در ساعات و روزهای آتی واریزی انجام پذیرد.

علت دیگر عدم واریز یارانه ماه رمضان نیز می تواند این باشد که نام آنها از لیست پرداخت یارانه ماه رمضان خارج شده و از ابتدا در لیست نباشند یا شروط لازم برای مشمول شدن به برخورداری از یارانه را نداشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها