کد خبر : 8784
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

ناراحتی تن هاخ و رونالدو از همدیگر در منچستر یونایتد

ناراحتی تن هاخ و رونالدو از همدیگر در منچستر یونایتد

خشم و ناراحتی اریک تن هاخ سرمربی منچستر و کریستیانو رونالدو بازیکن منچستر از همدیگر به اوج رسیده است. ناراحتی و عصبانیت تن هاخ از رونالدو و حرفهای او باعث رنجش کریستیانو رونالدو نیز شد. در مارال نیوز خواهید خواند. رونالدو از شروع تمرینات و بازی های دوستانه و تدارکاتی منچستر ساز جدایی و مخالفت

خشم و ناراحتی اریک تن هاخ سرمربی منچستر و کریستیانو رونالدو بازیکن منچستر از همدیگر به اوج رسیده است. ناراحتی و عصبانیت تن هاخ از رونالدو و حرفهای او باعث رنجش کریستیانو رونالدو نیز شد. در مارال نیوز خواهید خواند.

رونالدو از شروع تمرینات و بازی های دوستانه و تدارکاتی منچستر ساز جدایی و مخالفت زده و منچستر یونایتد را در اردوهای تدارکاتی نیز همراهی نکرده است. از سویی دیگر او در تلاش برای یافتن تیمی دیگر بوده و شنیده های غیررسمی از مذاکرات مدیر برنامه های رونالدو با تیمهای اروپایی همچون اینترمیلان، چلسی، اتلتیکومادرید و … خبر می داد که در نهایت بی نتیجه ماند.

سران باشگاه منچستر نیز از سویی دیگر با توجه به قرارداد رونالدو تمایلی برای قطع همکاری با رونالدو ندارند اما همه اینها به کنار، یک اتفاق باعe رنجش و عصبانیت بیش از پیش اریک تن هاخ از رونالدو و همچنین نارضایتی رونالدو شد. اتفاقی که به نظر می رسد حق در این موضوع با سرمربی منچستر باشد.

حوادثی که به رنجش بیشتر رونالدو ختم شد

بعد از بازی دوستانه روز گذشته منچستر با رایووالکانو رونالدو تنها یک نیمه بازی کرد و بعد تعویض شد. او بعد از تعویض و پیش از پایان مسابقه، بازیکنان و محل محسابقه را زودتر ترک کرد که این موضوع باعث رنجش اریک تن هاخ شد تا در ادامه در مصاحبه ای به غیرقابل قبول خواندن این حرکت از سوی رونالدو اشاره کند چرا که هر مربی می خواهد تیمش نظم داشته باشد و هیچ بازیکنی زودتر از دیگران و بدون اجازه محل تمرین و مسابقه را ترک نکند.

به نظر می رسد که رونالدو نیز از این واکنش سرمربی منچستر ناراحت شده است و برخی ها می گویند این اتفاقات عزم رونالدو را برای جدایی جدی تر نیز کرده است.

بیوگرافی تن هاخ را نیز مطالعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
برخورد مربی مغضوب شاکی تر از همیشه منچستریونایتد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] همراه با غضب و ناراحتی و عصبانیت […]