کد خبر : 10850
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

شادی برد متفاوت علیرضا بیرانوند در آسمان اراک

شادی برد متفاوت علیرضا بیرانوند در آسمان اراک

پایگاه مارال نیوز؛ شادی جالب علیرضا بیرانوند با همان تیپ جدید خود با ریش و سیبیل پس از پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در استادیوم این شهرستان و در آسمان و بالای سر دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس را ببینید. علیرضا بیرانوند که خوشحالترین دروازه بان و شاید فرد حاضر در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در

پایگاه مارال نیوز؛ شادی جالب علیرضا بیرانوند با همان تیپ جدید خود با ریش و سیبیل پس از پیروزی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در استادیوم این شهرستان و در آسمان و بالای سر دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس را ببینید.

علیرضا بیرانوند که خوشحالترین دروازه بان و شاید فرد حاضر در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در هفته سوم لیگ برتر محسوب می شد؛ به دلیل سومین کلین شیت خود در سومین دیداری که برای پرسپولیس داشت؛ شدیدا ابراز خوشحالی کرده و این گونه در کنار میلاد سرلک و علی نعمتی عکس یادگاری انداخت.

عکسی از خنده های جالب و شادی از ته دل علیرضا بیرانوند

خوشحالی و خنده علیرضا بیرانوند

پرسپولیس به دلیل خروج از فشار نیاز شدیدی به پیروزی در این دیدار داشت. آنها در دو بازی نخست خود با وجود ناکامی در خط حمله اما در خط دروازه و دفاعی با حضور سنگربانی همچون علیرضا بیرانوند خوب کار کرده بودند و نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه داشتند که در نهایت حاصل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دوئل جالب بیرانوند و عابدزاده از نگاه عکاسان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شدن عابدزاده با بیرانوند توسط عکاسان […]