کد خبر : 5283
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

در چه شرایطی ایران از گروه خود در لیگ ملتهای والیبال صعود می کند

در چه شرایطی ایران از گروه خود در لیگ ملتهای والیبال صعود می کند

در چه شرایطی ایران از گروه خود در لیگ ملتهای والیبال صعود می کند. ایران چگونه می تواند از گروه خود در لیگ ملتها صعود کرده و شانس راهیابی به دور بعدی را پیدا کند. به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال ایران بعد از جوانگرایی و میدان دادن به بازیکنان جوان و به اصطلاح

در چه شرایطی ایران از گروه خود در لیگ ملتهای والیبال صعود می کند. ایران چگونه می تواند از گروه خود در لیگ ملتها صعود کرده و شانس راهیابی به دور بعدی را پیدا کند.

به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال ایران بعد از جوانگرایی و میدان دادن به بازیکنان جوان و به اصطلاح پوست اندازی که در تیم خود انجام داد، شروع رقابتهای لیگ ملتهای والیبال را چندان خوب آغاز نکرد.

در شرایطی که تیم ملی والیبال ایران در مرحله اول و بازیهای ابتدایی خود با حریفانی نسبتا آسانتر مواجه شده بود، از این شانس برخوردار بود که از این دیدارها با دست پر خارج شود اما این اتفاق نیافتاد تا در نهایت کار تیم ملی والیبال ایران به اما و اگر بکشد.

حالا در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ ملتها تیم ملی ایران با حریفانی به مراتب سختتر که هر یک در قامت مدعی قهرمانی جام هستند، بازی خواهد کرد و از سویی دیگر نیاز مبرم به کسب نتیجه در بازیهای پیش رو برای داشتن شانس صعود است.

از بازی های ایران 4 بازی باقیمانده تا تکلیف تیمهای صعود کننده از گروه مشخص شود.

لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان حریفان ایران در بازی های پیش رو خواهند بود.

ایران چگونه می تواند از گروه خود در لیگ ملتها صعود کند

وضعیت جدول و گروه ایران به شکلی بوده که تنها نتایج ایران تضمین کننده صعود از گروه نیست و بایستی نیم نگاهی نیز به دیگر مسابقات و نتایج لیگ ملتها داشته باشیم.

ایران در شرایطی می تواند از گروه خود در لیگ ملتهای والیبال صعود کند که بتواند از 4 تقابل خود،حداقل به دو برد سه امتیازی دست یابد. البته ناگفته نماند کسب 7 امتیاز از 4 مسابقه نیز تضمین کننده قطعی صعود ایران از گروه خواهد بود.

پیروزی مقابل اسلوونی و صربستان حتی در صورت شکست مقابل ایتالیا و لهستان نیز با توجه به اختلاف و وضعیت جدول می تواند به نوعی تضمین گر صعود ایران از گروه خود باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها