کد خبر : 30440
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کارلو آنچلوتی تنها قول شفاهی به سرمربیگری در برزیل داد

کارلو آنچلوتی تنها قول شفاهی به سرمربیگری در برزیل داد
تا کنون هیچ قرارداد رسمی توسط کارلو آنچلوتی با برزیل به امضا نرسیده است. آن گونه که پیداست همچنان فدراسیون برزیل نگران عدم تعهد کارلو آنچلوتی به قول شفاهی خود است؛

تا کنون هیچ قرارداد رسمی توسط کارلو آنچلوتی با برزیل به امضا نرسیده است. آن گونه که پیداست همچنان فدراسیون برزیل نگران عدم تعهد کارلو آنچلوتی به قول شفاهی خود است. چرا که قراردادی رسمی بین فدراسیون برزیل و کارلو آنچلوتی به امضا نرسیده است.

آنچلوتی این روزها با دقت بالایی تمرینات پیش فصل تیمش را در مادرید زیر نظر دارد. او شادمان است که همچنان در سال پایانی قرارداد خود در رئال باقی مانده است.

با وجود صحبت و تماس هایی بین کارلو آنچلوتی و برزیل ولی او تا بدین لحظه هیچ قرارداد کتبی با برزیلی ها به امضا نرسانده است.

همچنین او در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که تمام حواسش به رئال است.

با توجه به اولویت فعلی کارلو آنچلوتی به تیم تحت هدایتش رئال و داشتن آینده ای روشن با این تیم در لیگ داخلی و قهرمانان اروپا بنابراین طبیعی است برزیلی ها نگران عدم توافق نهایی با کارلو آنچلوتی باشند.

هر چند بر اساس شنیده ها و صحبت های انجام شده برزیل و آنچلوتی مشکلی برای همکاری در سال آتی ندارند. ولی تا کنون همه چیز به صورت شفاهی پیش رفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها