کد خبر : 5287
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

رؤسای هیئت های ورزشی بخش هیر معرفی شدند

رؤسای هیئت های ورزشی بخش هیر معرفی شدند

با حضور تیموری معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل و بتول حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر؛ رؤسای هیئتهای ورزشی بدمینتون، پرورش اندام و بدنسازی، پزشکی و ورزشی، تنیس روی میز هیر معرفی شدند. بهزاد تیموری در آیین معارفه روسای هیاتهای ورزشی هیر گفت: اینکه کسی قدم به این مسئولیت

با حضور تیموری معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل و بتول حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر؛ رؤسای هیئتهای ورزشی بدمینتون، پرورش اندام و بدنسازی، پزشکی و ورزشی، تنیس روی میز هیر معرفی شدند.

بهزاد تیموری در آیین معارفه روسای هیاتهای ورزشی هیر گفت: اینکه کسی قدم به این مسئولیت سنگین می گذارد بی شک بزرگترین خیران جامعه هستند چرا که هیاتهای ورزشی بعنوان بخش خصوصی و نیمه دولتی مدیریت می شود و هیچ گونه حقوق و مزایایی شامل مدیریت و اعضای آن نمی شود و کسانی که این مسئولیت را عهده دار می شوند، قلبی بزرگ و بخشنده دارند که میخواهند جامعه ی سالم تحویل نظام جمهوری اسلامی بدهند.

ورزش و جوانان هیر

روسای هیئت های ورزشی هیر معرفی شدند

حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان هیر نیز در ادامه ضمن قدردانی از روسای هیئتهایی که قبل از این ابلاغشان را دریافت کردند گفت: بخش هیر دارای ورزشکاران و قهرمانان نام آوری هست و ما به نوبه خود به داشتن چنین روحیه ورزشی در بین جامعه منطقه فولادلو افتخار میکنیم و در این راستا هیتهای ورزشی نیز وارد عمل شوند.

مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر همچنین به روسای تازه منصوب شده بخش گفت:از اعتمادی که به تک تک این بزرگوارن کرده م امیدوارم سربلند و پیروز باشم چرا که عملکردآنها رصد خواهد شد و در مسیر توسعه ورزش منطقه هیچ بهانه ی را برای کم کاری قبول نخواهم کرد .

وی گفت:هدف ما رساندن ورزش بخش هیر به جایگاه اصلی خود می باشد که انتظار دارم هیاتها در این بصورت جدی با اداره همکاری های لازم را داشته باشند.

درپایان خانم زهرا عالی بعنوان رئیس هیات بدمینتون هیر، دکتر حسین جباری رئیس هیات پزشکی و ورزشی، سیروس رحیمیان رئیس هیات تنیس روی میز، سهراب فتحی به عنوان رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی بخش هیر با حضور خاکپور دبیر هیات تنبس روی میز،ایران پور رئیس هیات بدمینتون شهرستان اردبیل معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و جوانان بخش هیر، عباس زاده رئیس […]