کد خبر : 5573
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

آسان ترین و ساده ترین اقدامات برای پیشگیری از وبا

آسان ترین و ساده ترین اقدامات برای پیشگیری از وبا

آسان ترین و ساده ترین اقدامات برای پیشگیری از وبا، چه کارهایی باعث می شود تا اصول پیشگیری را به خوبی رعایت کرده و وبا به ما منتقل نشود؟ راههای پیشگیری از مبتلا شدن به وبا را در مارال نیوز بخوانید. برای رعایت اصول پیشگیری انجام چند کار ساده می توان از انتقال وبا و

آسان ترین و ساده ترین اقدامات برای پیشگیری از وبا، چه کارهایی باعث می شود تا اصول پیشگیری را به خوبی رعایت کرده و وبا به ما منتقل نشود؟

راههای پیشگیری از مبتلا شدن به وبا را در مارال نیوز بخوانید. برای رعایت اصول پیشگیری انجام چند کار ساده می توان از انتقال وبا و گرفتن این ویروس پیشگیری کند.

جلوگیری از وبا گرفتن

اصول پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال وبا

مهمترین مسئله برای پیشگیری از انتقال وبا این بوده که از آب سالم و بهداشتی همیشه استفاده کرده و از تمییز بودن آب آشامیدنی مصرفی خود اطمینان صد در صدی داشته باید.

همچنین استفاده از یخ های بهداشتی نیز لازم بوده و در مسافرتها دقت کنید که هنگام خرید یخ، آن را از جاهای مطمئن خریداری نمایید.

از غذاهایی که پاستوریزه نیستند استفاده نکرده و از غذاهای خانگی میل کنید.

شست و شوی دستها را فراموش نکرده و به تمیزی و بهداشت دستان خود بیش از پیش اهمیت دهید.

فصل گرما رسیده و آب تنی و شنا شاید برنامه خیلی ها باشد. صرف نظر از اینکه آمار مرگ و غرق شدگی بسیار بالا رفته و شایسته است تا عموم مردم از شنا کردن در کانالها و رودها به شدت پرهیز کنند؛ این موضوع را نیز یادآور شویم که رودخانه و نهرها نیز می توانند منبع انتقال ویروس وبا باشند. بنابراین در رودخانه ها شنا نکنید.

اگر راهتان به مسافرت افتاد از مواد غذایی بسته بندی شده در سفر استفاده کنید و بیش از پیش مراقب سلامتی خود و اطرافیانتان باشید چرا که وبا در کمین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها