کد خبر : 31485
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

تاریخ و ساعت رده بندی و فینال جام چهارجانبه بین ایران با قطر و عراق با اردن

تاریخ و ساعت رده بندی و فینال جام چهارجانبه بین ایران با قطر و عراق با اردن
ساعت دقیق بازی ایران با قطر در تورنمت چهارجانبه عمان در دیدار فینال و همچنین بازی رده بندی بین عراق و اردن که میزبان این رقابت ها است مشخص شد.؛

ساعت دقیق بازی ایران با قطر در تورنمت چهارجانبه عمان در دیدار فینال و همچنین بازی رده بندی بین عراق و اردن که میزبان این رقابت ها است مشخص شد.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل اردن در مسابقات چهارجانبه راهی دیدار نهایی شد. ایران بایستی در ساعت و زمان اعلامی زیر مقابل تیم ملی قطر و شاگردان کارلوس کی روش دیدار داشته باشد.

ساعت بازی رده بندی و فینال تورنمنت اردن

دیدار رده بندی جام چهارجانبه فوتبال اردن ساعت 18 روز سه شنبه 25 مهرماه در استادیوم بین المللی شهر امان اردن خواهد بود. بازی که در آن اردن با عراق بازی خواهد کرد.

همچنین دیدار نهایی تورنمت چهارجانبه اردن بین تیم های ملی ایران و قطر از ساعت 21:30 دقیقه روز سه شنبه خواهد بود.

این اولین تقابل تیم کی روش بعد از سرمربیگری تیم ملی کشورمان مقابل یوزهای ایرانی خواهد بود. همواره عادت کرده بودیم تا کارلوس کی روش را در لباس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ببینیم. اما این بار بایستی قلعه نویی در کسوت سرمربی ایران و کی روش را در قامت سرمربی تیم ملی قطر دید.

بازی سخت و نزدیک ایران مقابل اردن در بازی قبلی جام چهارجانبه

پیش از این تیم ملی ایران توانسته بود در دیداری سخت و نزدیک با گلهای طارمی، آرمون و محمدی سه بر یک اردن میزبان را شکست داده و راهی دیدار نهایی شود. بازی که در آن اردن تیم دست و پا بسته ای نبوده و موقعیت های زیادی را هدر داد. اردنی ها حتی یک پنالتی را نیز در طول بازی از دست دادند.

همچنین تیم ملی عراق نیز با وجود بازی برتر نسبت به قطر در ضربات پنالتی بعد از تساوی که کسب کرد به قطر باخت تا به رده بندی رفته و شاگردان کی روش راهی فینال و بازی با ایران شوند.

مطمئنا چشم انتظار آغاز زمان این بازی حساس بین ایران و قطر خواهیم بود. همچنین دیدار اردن با عراق نیز دارای حساسیت های خاص خود خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اذعان «حسین عموته» به بهتر عمل کردن کره جنوبی در دقایق پایانی | مارال نیوز
3 ماه قبل

[…] موفق اردن که توانسته تیمش […]