کد خبر : 31479
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

دو گل سهم ایران از نیمه نخست بازی 4 جانبه مقابل اردن

دو گل سهم ایران از نیمه نخست بازی 4 جانبه مقابل اردن
در دیداری که از ساعت 22 امروز در دیدار جانبه برگزار شد تیم ملی ایران دو بر صفر از اردن جلو افتاده است. این بازی که قرار بود از ساعت 21:45 دقیقه برگزار شود.؛

در دیداری که از ساعت 22 امروز در دیدار جانبه برگزار شد تیم ملی ایران دو بر صفر از اردن جلو افتاده است. این بازی که قرار بود از ساعت 21:45 دقیقه برگزار شود.

به دلیل این که دیدار دو تیم عراق و قطر به ضربات پنالتی کشیده و به طول انجامید با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.

شرح دو گل طارمی و آزمون به اردن در بازی دوستانه

در این دیدار ملی پوشان کشورمان خیلی زود و در دقیقه 5 توسط سردار آزمون به گل دست یافتند. پاس مهدی طارمی به سردار ازمون درون محوطه جریمه رسید. آزمون نیز با ضربه دقیق بیرون پا توانست دروازه اردن میزبان را باز کند.

در دقیقه 28 مهدی طارمی با یک مثلث و کار خوب تیمی درون محوطه صاحب موقعیت شد. جهانبخش پاس خوبی به رامین رضاییان در بال چپ انداخته و او  با پاسی کات بک به طارمی توپ را رساند. مهدی طارمی نیز با ضربه ای دقیق و بغل پا توانست دروازه اردن را باز کند. سردار در هنگام زدن ضربه توپ در مقابل دروازه بان اردن نیز قرار داشت و تا حدودی دید این دروازه بان را گرفته بود.

ترس آفساید اعلام شدن این توپ از سوی داور وجود داشت. هر چند در نهایت کمک داور مسابقه پرچم نزده و اعتقاید به آفساید نداشت تا دومین گل ملی پوشان هم تائید شود. در نهایت توپ به تور دروازه چسبید.

در دقایق بعد نیز اردنی ها که از حمایت طرفداران خود برخوردارند نتوانستند کاری از پیش ببرند تا تلاش ها در نیمه نخست با دو گل به سود شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام برسد.

باید دید در نیمه دوم دو تیم چگونه عمل خواهند کرد و سرنوشت بازی به چه شکلی پیش خواهد رفت.

پیروزی قطر مقابل عراق در دیگر بازی جام چهارجانبه

در دیگر سو و بازی که پیش از این برگزار شد در جریان بازی های چهار جانبه قطر مقابل عراق بدون گل متوقف شد. تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی این قطر بود که توانست عراق را شکست دهد تا شاگردان کارلوس کی روش مقابل عراقی ها به برد دست یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها