کد خبر : 9874
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

تداوم درگیری ها؛ امباپه علیه نیمار مسی مخالف امباپه

تداوم درگیری ها؛ امباپه علیه نیمار مسی مخالف امباپه

به گزارش مارال نیوز، درگیری ها در پاری سن ژرمن اکنون وارد فاز جدیدی شده است. در درگیری هایی که بین بازیکنان پاری سن ژرمن مشاهده می شود، این بار نوبت کیلیان امباپه شده تا علیه نیمار موضع بگیرد و از سویی دیگر نیمار و مسی نیز که دو دوست صمیمی و نزدیک به هم

به گزارش مارال نیوز، درگیری ها در پاری سن ژرمن اکنون وارد فاز جدیدی شده است. در درگیری هایی که بین بازیکنان پاری سن ژرمن مشاهده می شود، این بار نوبت کیلیان امباپه شده تا علیه نیمار موضع بگیرد و از سویی دیگر نیمار و مسی نیز که دو دوست صمیمی و نزدیک به هم هستند، تمایل دارند تا بر علیه این اقدام امباپه اقدام کنند.

امباپه پیش تر از این از سران پاری سن ژرمن خواسته بود تا با نیمار برزیلی تمدید قرارداد نشود چرا که معتقد است خودش در کنار لیونل مسی برای خط حمله پی اس جی کافی است و نباید بازیکنی با سبک دیگری در کنار آنها باشد اما عدم سکوت لیونل مسی مقابل خواسته امباپه باعث شده تا درگیری ها فاز جدیدی بگیرد.

مسی مقابل خواسته امباپه ایستاده و در این ماجرا طرف دوست برزیلیش نیمار را گرفته است تا حمایت جانانه ای از او بکند.

می و نیمار با همدیگر

این اختلافات و درگیری های نیمار و مسی و امباپه اصلا به سود پی اس جی نیست و ممکن است حواشی تلخ و نه چندان خوبی را رقم بزند تا منجر به عدم نتیجه گیری پی اس جی نیز در لیگ اروپا شود بنابراین وظیفه مربیان و مدیران باشگاه حل هر چه سریعتر این موضوع و نزدیک تر کردن ستاره های تیم به هم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جلوی دوربین خویشتن داری نیمار و امباپه آرزوست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تنش و اختلاف و درگیری ها بین مسی و نیمار و […]