کد خبر : 22798
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

ترس های عجیبی که یک مربی سرشناس فوتبال دارد

ترس های عجیبی که یک مربی سرشناس فوتبال دارد
سرمربی که بارها با چنین چالش هایی مواجه شده اما همچنان از موضوعاتی هراس دارد.؛

یک مربی سرشناس و شناخته شده ورزش جهان ترس های عجیبی دارد. این سرمربی که بارها با چنین چالش هایی مواجه شده اما باز همچنان باهراس و استرس مواجه است.

لیونل اسکالونی سرمربی قهرمان آرژانتین در جام جهانی قطر اعلام کرد در زندگی دارای هراس های بزرگی است. وی یادآور شد: از سوار شدن بر هواپیما می ترسد. همواره در هواپیما تلاش می کنم تا از قرص خواب استفاده کنم اما آن نیز جوان معکوس و نامناسبی می دهد. چرا که داخل هواپیما به جای خواب این قرص باعث افزایش اضطراب و عصبی تر شدنم می شود.

اسکالونی همچنین اعلام کرد: در مقطعی که در تیم باشگاهی دیپورتیوو لاکرونیا بازی میکرده به دلیل بارانی بودن هوای آن منطقه پروازهای هواپیما نیز به طرز سخت وخشتناک بودند. در این مواقع تلاش می کردم به کابین خلبان بروم و او نیز تلاش می کرد تا بر ترس خود غلبه نمایم اما پرواز هایی که به شکل عادی انجام می شد دارای سختی های بیشتری برایم بود.

اسکالونی

اسکالونی اضافه کرد: همچنین پیش ازشروع مسابقات فوتبال نیز دارای ترس هستم. وقتی که بازیکن ها به همراه دستیاران در حال گرم کردن هستند تنهایی در رختکن مانده و فکر می کنم. این هم برایم ترس دارد. این ترس ها از سویی اززبان لیونل اسکالونی مطرح شده که وی در طول هر هفته بارها با این چالش مواجه می شود و انتظار می رود بتواند با این مشکلات به سادگی کنار بیاید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها