کد خبر : 12991
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵

تساوی تیم پرمهره الاهلی با گلزنی کنعانی زادگان مقابل الشمال

تساوی تیم پرمهره الاهلی با گلزنی کنعانی زادگان مقابل الشمال

تیم پرمهره الاهلی در لیگ ستارگان قطر در بازی که فکر از دست دادن امتیاز در آن را نمی کرد با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید. یکی از گلهای الاهلی توسط محمدحسین کنعانی‌ زادگان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. الاهلی با خریدهای بزرگی که انجام داده مدعی اصلی قهرمانی در لیگ

تیم پرمهره الاهلی در لیگ ستارگان قطر در بازی که فکر از دست دادن امتیاز در آن را نمی کرد با نتیجه دو بر دو به تساوی رسید.

یکی از گلهای الاهلی توسط محمدحسین کنعانی‌ زادگان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. الاهلی با خریدهای بزرگی که انجام داده مدعی اصلی قهرمانی در لیگ ستارگان قطر محسوب می شود.

گلزنی محمدحسین کنعانی‌ زادگان برای الاهلی نوید بخش پیروزی این تیم نشد تا حداقل این تیم با یک امتیاز زمین را ترک کند و دست خالی از زمین خارج نشود. دیگر مدافع ایرانی الاهلی قطر در کنار محمدحسین کنعانی‌ زادگان، شجاع خلیل زاده بود.

گل اول الاهلی از روی نقطه پنالتی و توسط مدافع اسبق پرسپولیس کنعانی زادگان به ثمر رسید.

اکنون تیم فوتبال الاهلی از 7 بازی گذشته خود موفق به کسب 10 امتیاز شده تا در جایگاه پنجم مسابقات قرار گیرد. الشمال نیز با امتیاز مشابه و البته تفاضل گل کمتر در جایگاه ششم قرار دارد.

مدعی بلامنازع این فصل لیگ ستارگان که بسیار خوب نیز کار کرده العربی بوده که از هفت بازی قبلی خود 5 برد، 1 تساوی و یک شکست به دست آورده است تا با 16 امتیاز در صدر لیگ ستارگان قطر قرار گیرد. الوکره، لخویا و الغرافه تعقیب کنندگان العربی برای تصاحب رتبه اول لیگ قطر هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گلزنی مسی در میان درخشش سایر ستاره های پاریسی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] های اخیر موفق به گلزنی نشده بود، […]