کد خبر : 10558
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۰۸

حلقه شادی ستارگان الاهلی دور کنعانی زادگان

حلقه شادی ستارگان الاهلی دور کنعانی زادگان

خبر مارال نیوز؛ حلقه شادی و خوشحالی فوق العاده بازیکنان الاهلی قطر دور کنعانی زادگان به دلیل گل دقیقه آخر او از روی نقطه پنالتی که منجر به کسب سه امتیاز شیرین مسابقه برای آنها شد. در شبی که محمد حسین کنعانی زادگان از ابتدای مسابقه برای الاهلی به میدان رفته بود، در دیدار با

خبر مارال نیوز؛ حلقه شادی و خوشحالی فوق العاده بازیکنان الاهلی قطر دور کنعانی زادگان به دلیل گل دقیقه آخر او از روی نقطه پنالتی که منجر به کسب سه امتیاز شیرین مسابقه برای آنها شد.

در شبی که محمد حسین کنعانی زادگان از ابتدای مسابقه برای الاهلی به میدان رفته بود، در دیدار با الریان کنعانی زادگان پیام آور شادی و سرور و ایجاد حلقه خوشحالی بعد از گلزنی برای ستارگان تیمش شد.

در پی پنالتی که برای الاهلی گرفته شد، محمدحسین کنعانی زادگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه دقیق خود توپ را وارد دروازه حریف کرد. قرار گرفتن پشت این ضربه در دقایق آخر بازی جرأت می خواست که اگر تبدیل به گل نمی شد مطمئنا با فشار بسیار زیاد هم تیمی ها و رسانه ها نیز همراه می شد اما کنعانی زادگان باتجربه پیش از این نیز نشان داده بود که از تجربه و قابلیت فنی لازم برای انجام کارها در سخت ترین شرایط برخوردار است.

با این گل ارزشمند کنعانی زادگان الاهلی توانست دو بر یک ازسد الریان عبور کند.

در نهایت با احتساب امتیاز این مسابقه، الاهلی هفت امتیازی شد تا با دو برد و یک تساوی در رتبه سوم لیگ ستارگان قطر جا خوش کند و نام خود را به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی مطرح کند.

نکته مهم دیگر برای فوتبال دوستان ایرانی، موفقیت الغرافه با استراماچونی در بازی های امسال لیگ قطر بوده تا الغرافه ایها هم با پیروزی خود در این هفته در میان تیمهای بالانشین خودشان را قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جدایی شجاع از کنعانی زادگان به دلیل کرونا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان فاصله […]

trackback
مربیان سوئیسی و پرتغالی گزینه های هدایت الاهلی مصر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گزینه های هدایت الاهلی مصر هستند. یکی از […]