کد خبر : 31675
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

تساوی و بردهای یک درمیان بایرلورکوزن در بازیهای گذشته بوندسلیگا و اروپا

تساوی و بردهای یک درمیان بایرلورکوزن در بازیهای گذشته بوندسلیگا و اروپا
تساوی و بردهای یک درمیان بایرلورکوزن در بازیهای گذشته بوندسلیگا و اروپا اتفاقی بوده که در 5 دیدار گذشته رقم خورده است.؛

نگاهی به بازی های گذشته بایرلورکوزن در پنج بازی گذشته نشان می دهد که این تیم با باخت بیگانه است. همچنین آنها به صورت یک در میان برد و تساوی را به دست آورده اند.

در آخرین بازی هایی که بایرلورکوزن مقابل حریفان خود قرار گرفته موفق به کسب سه تساوی و دو تساوی شده و اگر با همین فرمان پیش برود باید در بازی امروز خود مقابل اینتراخت فرانکفورت به تساوی برسد.

نگاهی به 5 دیدار گذشته لورکوزن و فرانکفورت مقابل رقبایشان

لورکوزنی ها در پنج بازی آخر خود مقابل مولده به برد پنج بر یک رسیدند. سه بر یک پادربون را شکست دادند و هاکن را نیز با دو گل مغلوب کردند. در مقابل به تساوی مشابه با نتیجه یک بر یک مقابل اشتورتگات و دورتموند دست یافتند.

بایرلورکوزن

در مقابل فرانکفورتی ها در پنج بازی گذشته خود تنها یک پیروزی مقابل بایرن مونیخ داشته و 4 شکست مقابل آبردین، ساربروگن، آگزبورگ و پائوک داشتند تا از نظر کسب نتیجه در مقایسه با لورکوزن در بازی های گذشته در شرایط نامناسب و خطرناکی قرار بگیرند.

ساعت بازی فرانکفورت با بایرلورکوزن از هفته 15 بوندسلیگا

فرانکفورتی که در دیدار خود مقابل بایرن مونیخ دست به شگفتی زده و 5 بر 1 موفق به تحقیر این تیم شده بود امروز از هفته 15 بوندسلیگا از ساعت 20 به مصاف لورکوزن صدرنشین می رود.

بایرلورکوزن

هر چند برد خوب اینتراخت فرانکفورت مقابل بایرن مونیخ امید و انگیزه و اعتماد به نفس فرانکفورتی ها را تا حدود زیادی بالا می برد. چه بسا با این کارنامه مقابل شاگردان ژابی آلونسو خوش بدرخشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها