کد خبر : 9894
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

تصمیمی که سرنوشت عزیزبک آمانوف در آبی ها را تغییر می دهد

تصمیمی که سرنوشت عزیزبک آمانوف در آبی ها را تغییر می دهد

به گزارش مارال نیوز، امکانات سرمربیان و همچنین شرایط تیم استقلال می تواند سرنوشت بازیکن جوان عزیزبک آمانوف را کاملا تغییر دهد. سرنوشت عزیزبک آمانوف با تصمیم نهایی کارد فنی آبی های پایتخت می تواند کلا عوض شود. در شرایطی که همه خود را مهیای خداحافظی با عزیزبک آمانوف از استقلال کرده بودند حضور او

به گزارش مارال نیوز، امکانات سرمربیان و همچنین شرایط تیم استقلال می تواند سرنوشت بازیکن جوان عزیزبک آمانوف را کاملا تغییر دهد. سرنوشت عزیزبک آمانوف با تصمیم نهایی کارد فنی آبی های پایتخت می تواند کلا عوض شود.

در شرایطی که همه خود را مهیای خداحافظی با عزیزبک آمانوف از استقلال کرده بودند حضور او در تمرینات امروز استقلال این شائبه و احتمال را به وجود آورد که این هافبک طراح ازبکستانی فرصت بازی و حضور در استقلال به مدت یک فصل دیگر را به دست آورد.

آمانوف که سال پیش در تیمی به نام لوکوموتیو در ازبکستان بازی می کرد در فصل دوم رقابتهای لیگ برتر به استقلال پیوست

عکس عزیزبک آمانوف در لباس استقلال تهران

تصمیمی که سرنوشت عزیزبک آمانوف در آبی ها را تغییر می دهد

با سرمربی انتخاب شدن ساپینتو گفته می شد که این هافبک شانسی برای بازی نداشته باشد و حتی در لیست خروجی استقلال نیز قرار  بگیرد اما حضور او در تمرینات استقلال نشان داد که احتمالا این بازیکن جزو بازیکنانی باشد که این فصل از استقلال جدا نمی شود و این موضوع می تواند سرنوشت ورزشی عزیزبک آمانوف را به دلیل حضور در استقلال تغییر داده و به موفقیتش در یکی از بزرگترین باشگاه های ایرانی کمک کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازیکن ازبک استقلال همچنان لژیونر ماند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باقی ماندن عزیزبک آمانوف برای ازبکستانی […]