کد خبر : 9979
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

بازیکن ازبک استقلال همچنان لژیونر ماند

بازیکن ازبک استقلال همچنان لژیونر ماند

سایت مارال نیوز؛ بازیکن ازبک استقلال همچنان لژیونر خواهد ماند؛ لژیونر باقی ماندن عزیزبک آمانوف برای ازبکستانی ها را مرور کنیم. بعد از خروج قطعی عزیزبک آمانوف از استقلال تهران، احتمال برگشت وی به ازبکستان و حضور در تیمهای داخلی ازبکستان وجود داشت اما گویا یک تیم خوب اماراتی خواهان به خدمت گرفتن او شده

سایت مارال نیوز؛ بازیکن ازبک استقلال همچنان لژیونر خواهد ماند؛ لژیونر باقی ماندن عزیزبک آمانوف برای ازبکستانی ها را مرور کنیم.

بعد از خروج قطعی عزیزبک آمانوف از استقلال تهران، احتمال برگشت وی به ازبکستان و حضور در تیمهای داخلی ازبکستان وجود داشت اما گویا یک تیم خوب اماراتی خواهان به خدمت گرفتن او شده تا وی همچنان در خارج از کشورش فوتبال را ادامه دهد.

آمانوف هافبک استقلال با تصمیم نهایی ساپینتو از لیست استقلال خارج شد و راهی الوصل شد تا با این تیم اماراتی فصل آتی را سپری کند.

با سن کم عزیزبک آمانوف که او را در سهمیه زیر 23 ساله ها حفظ می کند، مطمئنا این بازیکن می تواند بیشتر از اینها نیز بدرخشد و برای فوتبال ملی کشورش ازبکستان نیز مفید واقع شود.

حضور آمانوف به مدت حدود یک فصل در استقلال تهران و در ادامه، بازی کردن وی در تیم باشگاهی الوصل امارات که از تیمهای متمول و با امکانت مناسب است می تواند زمینه پیشرفت بیشتر عزیزبک آمانوف را فراهم کند و چه بسا در سالیان آتی با کوله باری از تجربه مجددا شاهد بازگشت آمانوف به فوتبال ایران و استقلال تیم محبوبش نیز باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها