کد خبر : 461
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۳۵

سارا و نیکای سریال پایتخت چرا دیگر نیستند

سارا و نیکای سریال پایتخت چرا دیگر نیستند

چرا سارا و نیکای سریال پایتخت دیگر بازی نمی کنند و کمتر خبری از این دو خواهر دوقلو هست؟ سارا و نیکا فرقانی که با بازی در سریال پایتخت به اوج شهرت رسیدند، چند سالی است که به دور از قاب تلویزیون و هنر هستند. گفته می شود که سارا و نیکا فرقانی به همراه

چرا سارا و نیکای سریال پایتخت دیگر بازی نمی کنند و کمتر خبری از این دو خواهر دوقلو هست؟ سارا و نیکا فرقانی که با بازی در سریال پایتخت به اوج شهرت رسیدند، چند سالی است که به دور از قاب تلویزیون و هنر هستند.

گفته می شود که سارا و نیکا فرقانی به همراه والدینشان راهی کشور سوئد شده و ادامه تحصیل خود را در این کشور طی می کنند.

در زیر عکس سلفی از نیکا به همراه پدر دوست داشتنیش در خارج از کشور «سوئد» را ببینید:

با زندگینامه سارا و نیکا آشنا شوید

سارا و نیکا فرقانی در حال حاضر 18 ساله هستند. این دو خواهر در تهران متولد شده و دوقلو می باشند. نکته قابل توجه در خصوص این دو چهره این بوده که آنها حتی در دوران نوزادی نیز بازیگری را تجربه کرده اند. 8 ماهگی این دو بازیگر برابر شده بود با بازی آنها در فیلم سینمایی دوباره زندگی. اما چگونه سارا و نیکا ورد زبانها شده و مشهور شدند؟

شهرت و علت اصلی معروف شدن سارا و نیکا فرقانی از زمان بازی در سریال پایتخت در سال 93 که با آغاز فصل سوم این سریال همراه بود، اغاز گردید. این دو بازیگر در این فیلم به عنوان دختران نقی معمولی به ایفای نقش می پرداختند.

تداوم بازی این دو خواهر در سریال پایتخت تا حدی پیش رفت که خواهران دوقلو در شش فصل پایتخت به ایفای نقش پرداختند تا به خوبی با جو سینما و تلویزیون اشنا شده و خاطرات و تجربه های خوبی را نیز از بازی در کنار هنرمندان و بازیگران باتجربه کشورمان که هر یک سالیان سال در قاب تلویزیون هنرنمایی کرده اند، کسب نمایند.

سارا و نیکا در پایتخت عکس قدیمی

همچنین گفته می شود که پدر این دو خواهر فوتبالیست قهاری بوده و بیش از یک دهه و در حدود 15 سال بازی کرده و در این مدت توانسته در تیمهای بزرگ و مطرح آن زمان همچون راه آهن و عقاب بازی کند.

برای این دو هنرمند محبوب کشورمان سارا و نیکا فرقانی آرزوی موفقیت در زندگی شخصی و همچنین زندگی حرفه ای داریم و امیدواریم بهترین اتفاقات برایشان رقم خورده شود.

در زیر عکس قدیمی از این دو خواهر، سارا و نیکا در پشت صحنه سریال پایتخت مشاهده می کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تصمیمی که سرنوشت عزیزبک آمانوف در آبی ها را تغییر می دهد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کارد فنی آبی های پایتخت می تواند کلا عوض […]