کد خبر : 13129
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

غیبت آمانوف در تمرینات استقلال به یک دلیل شیرین

غیبت آمانوف در تمرینات استقلال به یک دلیل شیرین

دلیل و اتفاق شیرین و بزرگی که برای عزیزبک آمانوف اتفاق افتاد باعث شد تا او در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران شرکت نکند. آمانوف ستاره استقلال تهران که البته در این تیم و از زمان حضور ساپینتو فرصت چندانی برای حضوردر ترکیب استقلال به دست نیاورده و البته در تمرینات این تیم با تمام

دلیل و اتفاق شیرین و بزرگی که برای عزیزبک آمانوف اتفاق افتاد باعث شد تا او در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران شرکت نکند.

آمانوف ستاره استقلال تهران که البته در این تیم و از زمان حضور ساپینتو فرصت چندانی برای حضوردر ترکیب استقلال به دست نیاورده و البته در تمرینات این تیم با تمام انگیزه و قدرت خود ظاهر شده؛ به اردوی تیم ملی ازبکستان دعوت شد. آمانوف که در زمان نقل و انتقالات نیز جزو اسامی احتمالی جدا شده از استقلال قرار داشت اما در نهایت در استقلال ماندگار شد.

با دعوت شدن آمانوف به اردوی تیم ملی کشورش او در تمرینانت استقلال تا پایان فیفادی شرکت نخواهد کرد تا ساپینتو علاوه بر سه دعوت شده نهایی از استقلال به تیم ملی به نامهای سیدحسین حسینی، جلالی و حردانی؛ آمانوف را نیز در اختیار نداشته باشد.

تیم ملی قرار است در روزهای آتی به اتریش اعزام شده و دو دیدار دوستانه در کمپ و محل برگزاری تمرینات خود با دو کشور مهم راه یافته به جام جهانی یعنی اروگوئه و سنگال داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آمانوف بعد از خط خوردن به جمع استقلال برگشت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عزیزبک آمانوف از تیم ملی […]