کد خبر : 10621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

علی پروین درباره سرمربی تیم ملی چه نظری دارد

علی پروین درباره سرمربی تیم ملی چه نظری دارد

سایت مارال نیوز؛ دیدگاه علی پروین در خصوص اسکوچیچ چه بوده و این سرمربی را در چه حدی می بینید؟ نظر علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص سرمربی کنونی تیم ملی دراگان اسکوچیچ را بخوانید. امروز صبح در مراسم روز پزشک و قدردانی از پزشکان تیم های ملی علی پروین نیز حضور داشت. او

سایت مارال نیوز؛ دیدگاه علی پروین در خصوص اسکوچیچ چه بوده و این سرمربی را در چه حدی می بینید؟ نظر علی پروین سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص سرمربی کنونی تیم ملی دراگان اسکوچیچ را بخوانید.

امروز صبح در مراسم روز پزشک و قدردانی از پزشکان تیم های ملی علی پروین نیز حضور داشت. او در این برنامه با دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت تیم ملی فوتبال کشورمان دیداری داشت.

طی دیدار پروین با اسکوچیچ، خوش و بش بسیار گرم و خوبی بین این دو انجام شد تا در نهایت پروین از اسکوچیچ کروات موضع حمایت خود را اعلام کند.

پروین در این دیدار خطاب به اسکوچیچ گفت که نتیجه های خوبی با تیم ایران گرفته است و از او قدردانی می کنم. پروین این را هم تاکید کرد که این موضوع صحیح نیست که با یک شکست همه چیز بر روی اسکوچیچ خراب شود و همه رویش بریزند.  اسکوچیچ با تیم قوی که جمع کرده می تواند نتیجه های خوبی را در مصاف با حریفان در رقابتهای جام جهانی 2022 قطر بگیرد.

علی پروین در ادامه با دیگر مسئولان و مدیران فدراسیون دیدار کوتاهی داشته و عکسهای یادگاری نیز با هم گرفتند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها